Mercedes-Benz зупинила продажі своїх автомобілів до з’ясування всіх обставин. У Мережі було опубліковано відео, на якому розгнівана клієнтка дилерського центру Mercedes-Benz сидить на капоті автомобіля і вимагає справедливості.
Випадок стався в одному з дилерських центрів німецької марки в місті Сіань. Жінка на свій день народження придбала новий Mercedes-Benz CLS 300, і не встигнувши покинути територію центру з двигуна почав протікати масла.
Жінка відмовилася від цієї машини, і кілька тижнів вона намагалася прийти до компромісу з представником марки.
Але він не хотів їй видавати новий автомобіль і не повертав гроші, а замість цього він запропонував їй замінити двигун.
На такі умови клієнтка не погоджувалася і в підсумку вона зважилася на відчайдушний вчинок. Так, вона прийшла в центр забралася на капот машини і влаштувала скандал. Все це було знято на відео, яке пізніше з’явилося в Мережі.
За словами жінки, вона хотіла придбати автомобіль за готівковий розрахунок, але менеджер її переконав на оформлення кредиту.
Також її обурив так званий фінансовий збір в розмірі 15 000 юанів, що в перерахунку становить 2 235 доларів. Справа в тому, що в Китаї дилерські центри не мають право стягувати цей збір або вносити його до вартості машини.
На відео звернув увагу німецький концерн, який вже домовився з клієнткою і приніс їй вибачення.
Не залишилася осторонь і Китайська асоціація споживачів, яка провела форум на тему захисту прав покупців нових автомобілів.
Daimler також зупинив продажі автомобілів в Сіань і ініціював внутрішнє розслідування, а ще була оголошена перевірка всіх китайських дилерів марки.
In the viral video, an angry Chinese customer found her new @MercedesBenz car leaking oil before even driven out of store. Dealer offered repair but refused to exchange or refund. pic.twitter.com/s8OEBb4T6E
— People's Daily, China (@PDChina) April 12, 2019