Categories: Авто

Не все так чисто: глобальна шкода електромобілів

Share

Перехід автомобільної промисловості на електромобілі виглядає нестримним, оскільки всі великі виробники вже вкладають величезні суми в технології електрифікації.

Однак, хоча у електромобілів немає викидів, робота, спрямована на створення їх батарей, зовсім не чиста. Міжнародна організація із захисту прав людини Amnesty International попереджає про ризики для навколишнього середовища і людини, пов’язані з виробництвом ліній-іонних акумуляторів.

Міжнародні організації фіксують серйозні порушення прав людини, пов’язані з видобутком корисних копалин, які використовуються в літій-іонних батареях, особливо в Демократичній Республіці Конго, країні, яка володіє більш ніж половиною світових запасів кобальту. Розслідування 2016 року показало, що на шахтах використовується дитяча праця, а крім того діти і дорослі, які працюють на виритих вручну шахтах, стикаються з серйозними ризиками для здоров’я.

Ще одна проблема пов’язана з виробництвом літій-іонних батарей. Велика їх частина випускається в Китаї, Південній Кореї і Японії, де електрику в основному виробляється вугіллям та іншими забруднюючими повітря матеріалами. Тому потрібно зменшувати викид СО2 в атмосферу ще на етапі виробництва.

Зростаючий попит на такі мінерали як кобальт, марганець і літій привів до зростання інтересу до їх глибоководного видобутку, який в свою чергу чинить серйозний і часто шкідливий вплив на біологічне різноманіття океанів.

Нарешті, проблема невикористаних батарей вважається настільки ж серйозною, як і інші. Дані свідчать про те, що відходи від батарей і електроніки часто утилізують безвідповідально, забруднюючи ґрунт, воду і повітря різними небезпечними хімічними елементами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Hyundai i30 2024 готовий змінити ринок доступних автомобілів у Європі

Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…

06.05.2024

Українцям розповіли про наслідки за несплату штрафів за порушення ПДР

Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…

06.05.2024

Пікапа BMW не буде. Але може з’явитися повноцінний позашляховик

BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…

06.05.2024

Найнадійніші та ненадійніші автомобільні марки за версією європейців

Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…

06.05.2024

Новий Volkswagen Scirocco хочуть повернути до 2028 року

На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…

06.05.2024

Hyundai відкладає запуск оновленої трирядної Creta

Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…

06.05.2024