Categories: Авто

Не все так чисто: глобальна шкода електромобілів

Share

Перехід автомобільної промисловості на електромобілі виглядає нестримним, оскільки всі великі виробники вже вкладають величезні суми в технології електрифікації.

Однак, хоча у електромобілів немає викидів, робота, спрямована на створення їх батарей, зовсім не чиста. Міжнародна організація із захисту прав людини Amnesty International попереджає про ризики для навколишнього середовища і людини, пов’язані з виробництвом ліній-іонних акумуляторів.

Міжнародні організації фіксують серйозні порушення прав людини, пов’язані з видобутком корисних копалин, які використовуються в літій-іонних батареях, особливо в Демократичній Республіці Конго, країні, яка володіє більш ніж половиною світових запасів кобальту. Розслідування 2016 року показало, що на шахтах використовується дитяча праця, а крім того діти і дорослі, які працюють на виритих вручну шахтах, стикаються з серйозними ризиками для здоров’я.

Ще одна проблема пов’язана з виробництвом літій-іонних батарей. Велика їх частина випускається в Китаї, Південній Кореї і Японії, де електрику в основному виробляється вугіллям та іншими забруднюючими повітря матеріалами. Тому потрібно зменшувати викид СО2 в атмосферу ще на етапі виробництва.

Зростаючий попит на такі мінерали як кобальт, марганець і літій привів до зростання інтересу до їх глибоководного видобутку, який в свою чергу чинить серйозний і часто шкідливий вплив на біологічне різноманіття океанів.

Нарешті, проблема невикористаних батарей вважається настільки ж серйозною, як і інші. Дані свідчать про те, що відходи від батарей і електроніки часто утилізують безвідповідально, забруднюючи ґрунт, воду і повітря різними небезпечними хімічними елементами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що робити, якщо поліція зупинила без пояснень

Раніше працівники поліції могли зупиняти транспортні засоби фактично без пояснень. Зараз же право на зупинку…

04.04.2025

У сервісному центрі розповіли, коли насправді потрібно міняти моторне масло

Більшість автовиробників рекомендують змінювати моторне масло кожні 10–15 тисяч кілометрів пробігу. Однак досвідчені водії радять…

04.04.2025

Представлений новий Mercedes-Benz CLE який вражає потужністю та динамікою розгону

Німецька компанія представила нову версію Mercedes-Benz CLE 2025 року. Двохдверне купе дебютувало у виконанні AMG…

03.04.2025

Volkswagen може відмовитись ще від однієї компанії

Компанія Volkswagen має безліч марок автомобілів. Так, до її складу входить іспанський бренд Seat, який…

03.04.2025

Як змінився штраф за недотримання дистанції в Україні у 2025 році

В Україні водії часто ігнорують дотримання безпечної дистанції, що нерідко стає причиною ДТП. Особливо небезпечним…

03.04.2025

Peugeot e-208 отримав нову батарею та запас ходу до 433 км

Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…

03.04.2025