Categories: Авто

Нова “Копійка”: перші деталі популярної моделі

Share

Найкомпактніша модель від BMW змінить покоління вже в цьому році. “Одиничці” обіцяють нову платформу з переднім приводом, модернізовану моторну гамму і розширений набір кузовів.

Внутрішні дослідження, які регулярно ініціює компанія BMW, раз по раз демонструють, що покупці хетчбеків 1 серії зовсім не хочуть ідеальних їздових звичок і того, що прийнято називати “задоволенням від водіння”. Для потенційних споживачів куди важливіше виявляються призначені для користувача характеристики – зокрема, простір і зручність в інтер’єрі. Саме тому зі зміною поколінь BMW 1 серії переведуть на нову платформу.

Вона зараз відома під позначенням FAAR і являє собою чергову ітерацію передньопривідної архітектури UKL, на якій започаткував ряд моделей баварський концерн. Відповідно, в BMW розраховують, що відмова від цілого ряду компонентів – наприклад, карданного валу і складної задньої підвіски – дозволить як мінімум зробити більш просторими задній диван і багажник.

Ще одна причина відмови від заднього приводу в бік спрощення конструкції – економія. За даними видання Autocar, зміна платформи дозволить BMW економити до 660 євро на кожному зібраному автомобілі. Підвищення фінансової ефективності також обіцяє максимальну уніфікацію “одинички” з колегами по модельному ряду, а на зекономлені кошти BMW планує розвивати напрями електромобілів і автономних систем управління.

За попередніми даними, базова версія BMW 1 серії з індексом 118i отримає 1,5-літровий трициліндровий мотор з віддачею в 140 к.с. і 220 нм крутного моменту. BMW 120i укомплектують 190-сильним (280 нм) дволітровим мотором, а BMW 125i отримає той же двигун, але з віддачею в 224 к.с. і 310 нм. Нарешті, для BMW 130i його форсують до 265 к.с. і 280 нм.

Що стосується дизельних версій, то поки “одиничці” обіцяний тільки дволітровий агрегат в декількох варіантах – 150, 190 і 230 к.с. для версії M135dX. Очолить же сімейство бензинова M130iX з повним приводом і 305-сильним варіантом все того ж турбомотору об’ємом 2,0 л. З огляду на те, що створювати М-моделі на передньопривідних платформах в BMW не мають наміру, повноцінної М-версії наступна “одиничка”, найімовірніше, не отримає.

Однак, вона цілком може стати седаном. Точніше, Gran Coupe, яке вперше з’явиться в цьому сімействі. Крім того, також змінить покоління і компактвен 2 серії під назвою Active Tourer. Очікується, що баварці представлять нове покоління п’ятидверного хетча 1 серії вже у вересні в рамках міжнародної виставки у Франкфурті.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025