Categories: Авто

Нова “Копійка”: перші деталі популярної моделі

Найкомпактніша модель від BMW змінить покоління вже в цьому році. “Одиничці” обіцяють нову платформу з переднім приводом, модернізовану моторну гамму і розширений набір кузовів.

Внутрішні дослідження, які регулярно ініціює компанія BMW, раз по раз демонструють, що покупці хетчбеків 1 серії зовсім не хочуть ідеальних їздових звичок і того, що прийнято називати “задоволенням від водіння”. Для потенційних споживачів куди важливіше виявляються призначені для користувача характеристики – зокрема, простір і зручність в інтер’єрі. Саме тому зі зміною поколінь BMW 1 серії переведуть на нову платформу.

Вона зараз відома під позначенням FAAR і являє собою чергову ітерацію передньопривідної архітектури UKL, на якій започаткував ряд моделей баварський концерн. Відповідно, в BMW розраховують, що відмова від цілого ряду компонентів – наприклад, карданного валу і складної задньої підвіски – дозволить як мінімум зробити більш просторими задній диван і багажник.

Ще одна причина відмови від заднього приводу в бік спрощення конструкції – економія. За даними видання Autocar, зміна платформи дозволить BMW економити до 660 євро на кожному зібраному автомобілі. Підвищення фінансової ефективності також обіцяє максимальну уніфікацію “одинички” з колегами по модельному ряду, а на зекономлені кошти BMW планує розвивати напрями електромобілів і автономних систем управління.

За попередніми даними, базова версія BMW 1 серії з індексом 118i отримає 1,5-літровий трициліндровий мотор з віддачею в 140 к.с. і 220 нм крутного моменту. BMW 120i укомплектують 190-сильним (280 нм) дволітровим мотором, а BMW 125i отримає той же двигун, але з віддачею в 224 к.с. і 310 нм. Нарешті, для BMW 130i його форсують до 265 к.с. і 280 нм.

Що стосується дизельних версій, то поки “одиничці” обіцяний тільки дволітровий агрегат в декількох варіантах – 150, 190 і 230 к.с. для версії M135dX. Очолить же сімейство бензинова M130iX з повним приводом і 305-сильним варіантом все того ж турбомотору об’ємом 2,0 л. З огляду на те, що створювати М-моделі на передньопривідних платформах в BMW не мають наміру, повноцінної М-версії наступна “одиничка”, найімовірніше, не отримає.

Однак, вона цілком може стати седаном. Точніше, Gran Coupe, яке вперше з’явиться в цьому сімействі. Крім того, також змінить покоління і компактвен 2 серії під назвою Active Tourer. Очікується, що баварці представлять нове покоління п’ятидверного хетча 1 серії вже у вересні в рамках міжнародної виставки у Франкфурті.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Названо розкрили приховані функції кнопки “Старт-Стоп”

Сучасні автомобілі оснащені безліччю розумних технологій, і навіть звичайна кнопка «Старт-Стоп» здатна на більше, ніж…

09.10.2025

Lexus готує оновлений кросовер TX із новим дизайном передньої частини

Lexus представив оновлену версію свого найбільшого кросовера TX, який дебютував у середині 2023 року. Ця…

09.10.2025

Mercedes-Benz представив новий електричний седан CLA 2026

Mercedes-Benz представив новий електричний седан CLA 2026 року, який стане першою моделлю бренду на новій…

09.10.2025

Чому заправляти автомобіль «до повного» іноді небезпечно

Заправка автомобіля "до повного" здається звичною, проте в деяких випадках може призвести до проблем. Сучасні…

09.10.2025

Верховна Рада розглядає систему штрафних балів для системних порушників ПДР

В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв, яка вже давно діє в країнах…

09.10.2025

Nissan оновив електрокросовер Ariya з футуристичним дизайном (ФОТО)

Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…

09.10.2025