Categories: Авто

Нова “Копійка”: перші деталі популярної моделі

Share

Найкомпактніша модель від BMW змінить покоління вже в цьому році. “Одиничці” обіцяють нову платформу з переднім приводом, модернізовану моторну гамму і розширений набір кузовів.

Внутрішні дослідження, які регулярно ініціює компанія BMW, раз по раз демонструють, що покупці хетчбеків 1 серії зовсім не хочуть ідеальних їздових звичок і того, що прийнято називати “задоволенням від водіння”. Для потенційних споживачів куди важливіше виявляються призначені для користувача характеристики – зокрема, простір і зручність в інтер’єрі. Саме тому зі зміною поколінь BMW 1 серії переведуть на нову платформу.

Вона зараз відома під позначенням FAAR і являє собою чергову ітерацію передньопривідної архітектури UKL, на якій започаткував ряд моделей баварський концерн. Відповідно, в BMW розраховують, що відмова від цілого ряду компонентів – наприклад, карданного валу і складної задньої підвіски – дозволить як мінімум зробити більш просторими задній диван і багажник.

Ще одна причина відмови від заднього приводу в бік спрощення конструкції – економія. За даними видання Autocar, зміна платформи дозволить BMW економити до 660 євро на кожному зібраному автомобілі. Підвищення фінансової ефективності також обіцяє максимальну уніфікацію “одинички” з колегами по модельному ряду, а на зекономлені кошти BMW планує розвивати напрями електромобілів і автономних систем управління.

За попередніми даними, базова версія BMW 1 серії з індексом 118i отримає 1,5-літровий трициліндровий мотор з віддачею в 140 к.с. і 220 нм крутного моменту. BMW 120i укомплектують 190-сильним (280 нм) дволітровим мотором, а BMW 125i отримає той же двигун, але з віддачею в 224 к.с. і 310 нм. Нарешті, для BMW 130i його форсують до 265 к.с. і 280 нм.

Що стосується дизельних версій, то поки “одиничці” обіцяний тільки дволітровий агрегат в декількох варіантах – 150, 190 і 230 к.с. для версії M135dX. Очолить же сімейство бензинова M130iX з повним приводом і 305-сильним варіантом все того ж турбомотору об’ємом 2,0 л. З огляду на те, що створювати М-моделі на передньопривідних платформах в BMW не мають наміру, повноцінної М-версії наступна “одиничка”, найімовірніше, не отримає.

Однак, вона цілком може стати седаном. Точніше, Gran Coupe, яке вперше з’явиться в цьому сімействі. Крім того, також змінить покоління і компактвен 2 серії під назвою Active Tourer. Очікується, що баварці представлять нове покоління п’ятидверного хетча 1 серії вже у вересні в рамках міжнародної виставки у Франкфурті.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

З 1 травня водіям заборонено вимикати фари

Водії відіграють важливу роль у забезпеченні безпеки дорожнього руху, беручи на себе відповідальність за власну…

28.04.2024

Експерти виявили екологічну небезпеку від електричних автомобілів

За словами експерта, незважаючи на те, що електромобілі не виробляють викиди при експлуатації, процес їх…

28.04.2024

Аналітики: продажі електрокарів зростуть у 2024 році

Цього року очікується, що глобальний продаж електромобілів досягнуть 17 мільйонів одиниць, про це заявили в…

28.04.2024

Названі найбезпечніші марки авто у світі

Виробники авто постійно вдосконалюють технології, щоб зробити керування максимально безпечним. Зовнішній вигляд, ціна та комфорт…

28.04.2024

Bentley анонсувала новий лімітований спорткар

Влітку 2022 року, за дебютом відкритого спорткара Bentley Mulliner Bacalar, який відродив традицію виробництва ексклюзивних…

28.04.2024

У нового кросовера Kia Sorento 2024 виявлено небезпечні проблеми

У двох Kia Sorentos 2024 року випуску під час дилерського огляду було виявлено несправність гідропідсилювача…

28.04.2024