Categories: Авто

Легендарну Jawa зробили в стилі класичного автомобіля Porsche (Фото)

Share

Цей кастом на базі легендарної «Яви» зробив відомий кастомайзер з ПАР Гевін Рук (Gevin Rooke) з ательє Dutchmann. За допомогою 65-річного Боббі Хека, легенди спідвею, який давно вже пішов на відпочинок, в ательє взялися за те, що для них є не зовсім типово.

«Я шукав якийсь старий байк для спідвею, щоб перетворити його в «Гонщика пустелі» (Desert Racer) від Dutchmann, і вийшов на Боббі. У нього були важкі часи і він як раз розпродавав частину своєї спідвейної спадщини», – розповідає автор-творець мотоцикла.

Так у Рука з’явився двохклапанний байк для спідвею «Ява» – Jawa 1968 року. Рук переконав Хека попрацювати над проектом в тандемі, щоб створити мотоцикл, відповідний високим стандартам ательє Dutchmann.

Нагадаємо, що у мотоцикла для спідвею всього одна передача і немає гальм. Так і тут. 500-кубовий мотор здатний забезпечувати обороти в 11 000 об/хв і працює на метанолі – завдяки чому видає ступінь стиснення в 16 до 1 і здатний видавати потужність в 80 к.с.

Міняти передачі можна тільки глобальним чином – замінюючи зірочки ланцюга в двигуні або регулюючи розмір заднього колеса.

На все про все у Боббі і фахівців з Dutchmann пішло три роки. Зате вийшов зразковий спідвейний байк з нальотом стилю старого Porsche – з фірмовим сіро-бежевим кольором і обробкою сидіння оранжево-коричневою шкірою.

«Ми не поспішали. Це дуже рідкісний і особливий мотоцикл, тому ми поставилися з усією повагою до його спадщини, його історії і унікальної естетики», – зазначає автор. Коли роботи були завершені, влаштували спільний заїзд з Porsche 912 на трасі Rock Raceway.

«Це була проста розвага. Не те щоб ми хотіли визначити переможця. І так все зрозуміло. Цей мотоцикл набирає сотню за три секунди. Машина звичайно швидка, але не настільки», – говорить Гевін.

В яку суму обійшлися роботи по відновленню байка і створення кастома – ані слова. Чи збираються автори продавати свій твір або залишать в колекції – не уточнюється.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Нове покоління Mazda CX-5 отримає гібридний двигун Skyactiv-Z

Японський автовиробник Mazda завершує підготовку до випуску нового покоління кросовера CX-5. Незважаючи на чутки про…

08.11.2024

Топ-10 авто, від яких власники позбавляються найшвидше

Зрозуміти хороший автомобіль чи ні можна лише після досвіду його експлуатації. Після зачарування нерідко настає…

08.11.2024

Секрети продажу авто з пробігом: поради, які дійсно працюють

Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…

07.11.2024

Audi запускає новий бренд без традиційних чотирьох кілець

Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена ​​трьома моделями –…

07.11.2024

Стало відомо, чому Lexus вибрав квадратні підстаканники для кросовера TX

Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…

07.11.2024

Гібридний Cupra Terramar стане найдоступнішим у новій лінійці

Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…

07.11.2024