Categories: Авто

Легендарну Jawa зробили в стилі класичного автомобіля Porsche (Фото)

Share

Цей кастом на базі легендарної «Яви» зробив відомий кастомайзер з ПАР Гевін Рук (Gevin Rooke) з ательє Dutchmann. За допомогою 65-річного Боббі Хека, легенди спідвею, який давно вже пішов на відпочинок, в ательє взялися за те, що для них є не зовсім типово.

«Я шукав якийсь старий байк для спідвею, щоб перетворити його в «Гонщика пустелі» (Desert Racer) від Dutchmann, і вийшов на Боббі. У нього були важкі часи і він як раз розпродавав частину своєї спідвейної спадщини», – розповідає автор-творець мотоцикла.

Так у Рука з’явився двохклапанний байк для спідвею «Ява» – Jawa 1968 року. Рук переконав Хека попрацювати над проектом в тандемі, щоб створити мотоцикл, відповідний високим стандартам ательє Dutchmann.

Нагадаємо, що у мотоцикла для спідвею всього одна передача і немає гальм. Так і тут. 500-кубовий мотор здатний забезпечувати обороти в 11 000 об/хв і працює на метанолі – завдяки чому видає ступінь стиснення в 16 до 1 і здатний видавати потужність в 80 к.с.

Міняти передачі можна тільки глобальним чином – замінюючи зірочки ланцюга в двигуні або регулюючи розмір заднього колеса.

На все про все у Боббі і фахівців з Dutchmann пішло три роки. Зате вийшов зразковий спідвейний байк з нальотом стилю старого Porsche – з фірмовим сіро-бежевим кольором і обробкою сидіння оранжево-коричневою шкірою.

«Ми не поспішали. Це дуже рідкісний і особливий мотоцикл, тому ми поставилися з усією повагою до його спадщини, його історії і унікальної естетики», – зазначає автор. Коли роботи були завершені, влаштували спільний заїзд з Porsche 912 на трасі Rock Raceway.

«Це була проста розвага. Не те щоб ми хотіли визначити переможця. І так все зрозуміло. Цей мотоцикл набирає сотню за три секунди. Машина звичайно швидка, але не настільки», – говорить Гевін.

В яку суму обійшлися роботи по відновленню байка і створення кастома – ані слова. Чи збираються автори продавати свій твір або залишать в колекції – не уточнюється.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025