Categories: Авто

Volkswagen представив оновлений Volkswagen Passat (Фото)

Компанія Volkswagen представила оновлене сімейство Passat для європейського ринку. Злегка змінившись зовні, седан і універсал стали більш технологічними і екологічними. Прийом замовлень почнеться вже в травні, а до дилерів новинка приїде тільки в кінці серпня.

В екстер’єрі обійшлося без несподіванок. Основні зміни, як зазвичай, торкнулися бамперів і решітки радіатора, а доповнили їх головна оптика, задні фари, денні ходові вогні і протитуманні фари, які стали світлодіодними. Крім того, напис «Passat» на кришці багажника зміщено в центр, прямо під значок логотипу.

Всередині змін куди більше. Найпомітнішими з них стали цифрова приладова панель і мультимедійний комплекс третього покоління, доповнений сенсорним дисплеєм діагоналлю 6,5, 8 або 9,2 дюйма (залежить від комплектації). Втім, головний акцент зроблений на технологіях – машина стала розумнішою.

Якщо не брати до уваги нові можливості мультимедії, яка тепер сама може транслювати інтернет-радіо і оновлювати навігаційні карти в режимі реального часу, то головним техно-нововведенням, безумовно, став розширений набір допоміжних систем.

В першу чергу варто відзначити інтелектуальний круїз-контроль, систему утримання в смузі, систему екстреної допомоги при водінні, а також системи допомоги при буксируванні причепа і парковці, спільна робота яких дозволяє автомобілю пересуватися на автопілоті (без участі водія) на швидкості до 210 км/год. Доопрацьована і гальмівна система: завдяки використанню електромеханічного підсилювача вона стала більш витривалою і ефективною.

Екологічність – ще одна важлива прерогатива цього «Пасату», адже всі бензинові і дизельні двигуни відтепер мають фільтр сажі. Сама лінійка не змінилася, в неї як і раніше входять три бензинових турбомотора TSI потужністю 150, 190 і 272 к.с., а також чотири турбодизеля на 120, 150, 190 і 240 к.с. Найбільш «чистим» з них став 150-сильний дизельний агрегат (Eco), що викидає в атмосферу на 10 г/км менше сажі, ніж його попередня версія.

Гібридний Volkswagen Passat GTE також не залишився без уваги. По циклу WLPT його «електричний» запас ходу зріс до 55 кілометрів, а по NEDC – до рекордних 70-ти кілометрів. Раніше він проїжджав на електротязі максимум 50 кілометрів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

На Нюрбургринзі помітили прототипи оновленої Skoda Fabia

На Нюрбургринзі помітили два прототипи оновленої Skoda Fabia, що можуть сигналізувати не лише про плановий…

06.09.2025

Mazda представила CX‑5 2026 року: що змінилося у дизайні та оснащенні

Японська компанія нещодавно представила оновлений кросовер Mazda CX-5 2026 року, який отримав невеликі зміни в…

06.09.2025

Як неправильно працюючий кондиціонер може «вбити» авто та гаманець

Неправильне використання автомобільного кондиціонера може обійтися водієві в чималу суму, адже помилки в експлуатації часто…

06.09.2025

Приховані проблеми Toyota C-HR: експерт поділився головними мінусами моделі

Toyota C-HR завоювала прихильність серед російських автомобілістів завдяки сміливому дизайну, проте за виразною зовнішністю криються…

06.09.2025

Поліцейський розповів, які вживані авто краще обминати

Придбання вживаного автомобіля завжди пов'язане з ризиком. Зовні машина може виглядати доглянутою, але її реальний…

06.09.2025

Volkswagen Golf помічений на тестах без камуфляжу

Volkswagen Golf восьмого покоління, що дебютував у 2019 році, став важливою віхою для європейського автопрому:…

06.09.2025