Компанія Volkswagen представила оновлене сімейство Passat для європейського ринку. Злегка змінившись зовні, седан і універсал стали більш технологічними і екологічними. Прийом замовлень почнеться вже в травні, а до дилерів новинка приїде тільки в кінці серпня.
В екстер’єрі обійшлося без несподіванок. Основні зміни, як зазвичай, торкнулися бамперів і решітки радіатора, а доповнили їх головна оптика, задні фари, денні ходові вогні і протитуманні фари, які стали світлодіодними. Крім того, напис «Passat» на кришці багажника зміщено в центр, прямо під значок логотипу.
Всередині змін куди більше. Найпомітнішими з них стали цифрова приладова панель і мультимедійний комплекс третього покоління, доповнений сенсорним дисплеєм діагоналлю 6,5, 8 або 9,2 дюйма (залежить від комплектації). Втім, головний акцент зроблений на технологіях – машина стала розумнішою.
Якщо не брати до уваги нові можливості мультимедії, яка тепер сама може транслювати інтернет-радіо і оновлювати навігаційні карти в режимі реального часу, то головним техно-нововведенням, безумовно, став розширений набір допоміжних систем.
В першу чергу варто відзначити інтелектуальний круїз-контроль, систему утримання в смузі, систему екстреної допомоги при водінні, а також системи допомоги при буксируванні причепа і парковці, спільна робота яких дозволяє автомобілю пересуватися на автопілоті (без участі водія) на швидкості до 210 км/год. Доопрацьована і гальмівна система: завдяки використанню електромеханічного підсилювача вона стала більш витривалою і ефективною.
Екологічність – ще одна важлива прерогатива цього «Пасату», адже всі бензинові і дизельні двигуни відтепер мають фільтр сажі. Сама лінійка не змінилася, в неї як і раніше входять три бензинових турбомотора TSI потужністю 150, 190 і 272 к.с., а також чотири турбодизеля на 120, 150, 190 і 240 к.с. Найбільш «чистим» з них став 150-сильний дизельний агрегат (Eco), що викидає в атмосферу на 10 г/км менше сажі, ніж його попередня версія.
Гібридний Volkswagen Passat GTE також не залишився без уваги. По циклу WLPT його «електричний» запас ходу зріс до 55 кілометрів, а по NEDC – до рекордних 70-ти кілометрів. Раніше він проїжджав на електротязі максимум 50 кілометрів.
Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…
З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…
Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…
Leave a Comment