Компанія Volkswagen представила оновлене сімейство Passat для європейського ринку. Злегка змінившись зовні, седан і універсал стали більш технологічними і екологічними. Прийом замовлень почнеться вже в травні, а до дилерів новинка приїде тільки в кінці серпня.
В екстер’єрі обійшлося без несподіванок. Основні зміни, як зазвичай, торкнулися бамперів і решітки радіатора, а доповнили їх головна оптика, задні фари, денні ходові вогні і протитуманні фари, які стали світлодіодними. Крім того, напис «Passat» на кришці багажника зміщено в центр, прямо під значок логотипу.
Всередині змін куди більше. Найпомітнішими з них стали цифрова приладова панель і мультимедійний комплекс третього покоління, доповнений сенсорним дисплеєм діагоналлю 6,5, 8 або 9,2 дюйма (залежить від комплектації). Втім, головний акцент зроблений на технологіях – машина стала розумнішою.
Якщо не брати до уваги нові можливості мультимедії, яка тепер сама може транслювати інтернет-радіо і оновлювати навігаційні карти в режимі реального часу, то головним техно-нововведенням, безумовно, став розширений набір допоміжних систем.
В першу чергу варто відзначити інтелектуальний круїз-контроль, систему утримання в смузі, систему екстреної допомоги при водінні, а також системи допомоги при буксируванні причепа і парковці, спільна робота яких дозволяє автомобілю пересуватися на автопілоті (без участі водія) на швидкості до 210 км/год. Доопрацьована і гальмівна система: завдяки використанню електромеханічного підсилювача вона стала більш витривалою і ефективною.
Екологічність – ще одна важлива прерогатива цього «Пасату», адже всі бензинові і дизельні двигуни відтепер мають фільтр сажі. Сама лінійка не змінилася, в неї як і раніше входять три бензинових турбомотора TSI потужністю 150, 190 і 272 к.с., а також чотири турбодизеля на 120, 150, 190 і 240 к.с. Найбільш «чистим» з них став 150-сильний дизельний агрегат (Eco), що викидає в атмосферу на 10 г/км менше сажі, ніж його попередня версія.
Гібридний Volkswagen Passat GTE також не залишився без уваги. По циклу WLPT його «електричний» запас ходу зріс до 55 кілометрів, а по NEDC – до рекордних 70-ти кілометрів. Раніше він проїжджав на електротязі максимум 50 кілометрів.
В останньому подкасті Джо Рогана Ілон Маск розповів про плани Tesla представити нове покоління спорткара…
Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…
Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…
Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…
Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…
У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…
Leave a Comment