У топових комплектацій електромобіля Nissan Leaf e +, що представляє собою версію Leaf зі збільшеним запасом ходу, дальність поїздки на одній зарядці батареї буде менше, ніж в базовій комплектації.
Nissan каже, що Leaf e +, чиї продажі скоро почнуться, може на одній зарядці батареї проїхати 363 км, згідно з американським тестом EPA (за європейським тесту – 400 км). Однак, схоже, така велика цифра вірна тільки для базової комплектації S. У топових комплектаціях SV і SL за рахунок доповненого обладнання (що призводить до збільшення ваги) запас ходу менше – 346 км.
На наш погляд, в цих цифрах щось не так. Якщо запас ходу безпосередньо залежить від ваги автомобіля, то чому у комплектацій SV і SL він однаковий? Адже комплектація SL важить більше, ніж SV. Напевно, компанія Nissan, коли говорить про зниження запасу ходу через вагу, про щось замовчує або щось недоговорює.
Давайте подивимося, що входить в ці три комплектації Nissan Leaf e +. У базі є 16-дюймові сталеві колісні диски, а в топових комплектаціях – 17-дюймові колісні диски з алюмінієвого сплаву. Примітно, що у них не тільки різні за розміром диски, але і шини від різних виробників. Можливо, саме через це і через збільшення ваги виходить різний запас ходу. Відмінність в іншому обладнанні не може сильно вплинути на дальність поїздки.