Блогер з YouTube-каналу «Гараж ТВ», що володіє російським седаном LADA Vesta, розповів про поломки машини при пробігу в 48 000 км. Відзначається, що першою помилкою в автомобілі висвітилася несправність датчика розподільного валу. Оскільки в момент поломки автомобіліст знаходився в іншому місті, було вирішено не звертатися в сервісний центр в терміновому порядку, а повернутися додому.
Незважаючи на те, що «Веста» вела себе цілком нормально, буквально за 15 кілометрів до будинку у неї перестали працювати два циліндра. Бортовий комп’ютер показав, що в другому і третьому циліндрах виявлені пропуски запалювання, тому система відключила туди подачу палива.
«Я сам здивувався, що на пробігу в 48 000 км таке могло трапитися. Двигун, можна сказати, працював, вистрибуючи з місця », – зазначив автомобіліст.
У власника LADA Vesta з собою виявилися запасні свічки запалювання, які він швиденько поміняв. Тим не менш, це не допомогло, що наштовхнуло блогера на думку про котушках запалювання. Він поміняв місцями дві котушки, щоб перевірити їх працездатність, і виявив, що пропуски змістилися на перший і четвертий циліндри – значить справа все-таки в них.
Якось доїхавши до будинку, власник «Вести» задумався про те, як потрапити до дилера, адже найближчий сервісний центр знаходиться на відстані в 50 км. Було вирішено купити нову котушку запалювання, доїхати з нею до дилера і потім залишити її про запас. У підсумку по гарантії автомобілісту поміняли одну котушку і датчик розподільного валу. Як виявилося, «розум», побачивши, що по одному циліндру йдуть пропуски запалювання, заблокував подачу палива на паралельний циліндр і відключили котушку запалювання. А програма показала пропуски по двом циліндрах.
«Шлюб є, не сперечаюся. Електрик так і сказав, що деякі і 200 000 км їздять, а хтось як я. Є версія, що це сталося через короткий ізолятор на іридієвих свічках », – додав у коментарі блогер.