У 1975 році почалися роботи з модернізації ЛуАЗ-967 відповідно до побажань військових: тепер ТПК належало перевезення не двох, а чотирьох лежачих поранених. Розмістити таку кількість поранених можна було тільки за спиною водія: для цього платформу довелося подовжити до 4.6 м, а вантажопідйомність збільшити до 650 кг. При таких габаритах ТПК міг зберегти прохідність тільки за рахунок третього ведучого моста – звідси закономірно випливала колісна формула 6х6. Але створити життєздатну трансмісію не вийшло, і замовники забракували проект.
Всюдихід спробували вдосконалити і запропонувати народному господарству. Так, в 1985 році з’явився дослідний ЛуАЗ-1901 “Геолог” з двигуном біля заднього моста. Однак і “Геолог” не продемонстрував належних ходових якостей і в серію не пішов.
Ціни на бензин, дизпаливо та автогаз знизилися станом на початок травня. Про це пише "Хвиля"…
За останні 80 років компанія Toyota заслужила репутацію виробника одних із найнадійніших автомобілів, а її…
Оновлений Geely Atlas сфотографували без камуфляжу. Кросовер Atlas, відомий у Китаї як Boyue L, змінив…
У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов'язано з тим, що правила…
Уряд Франції виявив підтримку українській поліції, передавши силовому відомству 13 нових автомобілів марки Mazda. Цей…
Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…
Leave a Comment