У 1975 році почалися роботи з модернізації ЛуАЗ-967 відповідно до побажань військових: тепер ТПК належало перевезення не двох, а чотирьох лежачих поранених. Розмістити таку кількість поранених можна було тільки за спиною водія: для цього платформу довелося подовжити до 4.6 м, а вантажопідйомність збільшити до 650 кг. При таких габаритах ТПК міг зберегти прохідність тільки за рахунок третього ведучого моста – звідси закономірно випливала колісна формула 6х6. Але створити життєздатну трансмісію не вийшло, і замовники забракували проект.
Всюдихід спробували вдосконалити і запропонувати народному господарству. Так, в 1985 році з’явився дослідний ЛуАЗ-1901 “Геолог” з двигуном біля заднього моста. Однак і “Геолог” не продемонстрував належних ходових якостей і в серію не пішов.
Якщо немає можливості заїхати в теплий бокс і дати рідині розмерзнутися, є кілька способів, як…
Toyota, як повідомляється, поділилася зі своїми дилерами своєю майбутньою стратегією на бразильському ринку, яка включає…
Euro NCAP назвала найбезпечніші комерційні фургони 2024 року. Максимальну оцінку у цій категорії отримали моделі…
Зимовий прогрів двигуна на холостому ходу, особливо без подальшого руху, може завдати серйозної шкоди автомобілю…
Компанія HORSE Powertrain , що спеціалізується на низькоемісійних системах, оголосила про початок виробництва нової трансмісії…
Компанія Jeep оголосила про відкликання позашляховиків Grand Cherokee 2024 через можливі проблеми з подушками безпеки.…
Leave a Comment