У 1975 році почалися роботи з модернізації ЛуАЗ-967 відповідно до побажань військових: тепер ТПК належало перевезення не двох, а чотирьох лежачих поранених. Розмістити таку кількість поранених можна було тільки за спиною водія: для цього платформу довелося подовжити до 4.6 м, а вантажопідйомність збільшити до 650 кг. При таких габаритах ТПК міг зберегти прохідність тільки за рахунок третього ведучого моста – звідси закономірно випливала колісна формула 6х6. Але створити життєздатну трансмісію не вийшло, і замовники забракували проект.
Всюдихід спробували вдосконалити і запропонувати народному господарству. Так, в 1985 році з’явився дослідний ЛуАЗ-1901 “Геолог” з двигуном біля заднього моста. Однак і “Геолог” не продемонстрував належних ходових якостей і в серію не пішов.
Коли одометр автомобіля наближається до 100 000 кілометрів, багато власників починають розмірковувати про продаж свого…
Віце-президент Tesla Тао Лінь спростувала популярний міф про нібито високу «радіацію» в електромобілях. Згідно з…
На трасі Нюрбургрінг днями з'явився новий Audi Q9 2027. Незважаючи на закамуфльований кузов, деякі деталі…
Похолодання та раптова зміна погоди на зимову можуть створити серйозні труднощі для водіїв, які вже…
Японська Mazda відома тим, що в останнє десятиліття робить не тільки продуктивні та маневрені машини,…
Багато водіїв не знають, що у більшості ситуацій при зупинці поліцією вони мають право залишатися…
Leave a Comment