Багато водіїв автомобілі взимку прогрівають, заводячи мотор задовго до того, як відправитися в дорогу. А якщо автомобіль обладнаний дистанційним стартером, то водій просто спокійно чекає вдома, поки його транспортний засіб нагріється, пише tyachivnews.in.ua.
Люди думають, що таким чином машина краще прогрівається до температури, яка найкраще підходить для водіння по холоду. Але фахівці заявляють, що сучасні автомобілі не потрібно заводити заздалегідь. Це одна з шкідливих зимових звичок, від яких потрібно позбутися.
За даними фахівців з автомобілебудування, розігрівати нові машини взимку потрібно не більше 30 секунд, оскільки вони швидше нагріються на ходу
Чому двигуни не треба прогрівати?
По-перше, в мороз в середньому на 12% збільшується витрата палива. По-друге, взимку машина дійсно нагрівається набагато довше.
Заздалегідь необхідно розігрівати тільки старі машини, які працюють на карбюраторі.Якщо цього не зробити, карбюратор не нагрівається до необхідної температури, що визначає потрібну суміш повітря і палива, і двигун глохне.
Однак в 1980-1990 роках карбюратори замінили на інжектори, в яких потрібна суміш палива і повітря визначається за допомогою спеціальних датчиків. Інжекторний двигун прогрівати не потрібно, тому що датчики контролюють суміш і підлаштовуються під потрібну температуру. Тому сучасні двигуни не вимагають холостого ходу.
Крім того, робота двигуна на холостому ходу завдає значної шкоди довкіллю, сприяючи, зокрема, зайвій витраті палива і викидам парникових газів. За підрахунками вчених, холоста робота двигуна приносить 1,6% всіх парникових викидів США. Для порівняння, це в два рази більше загальної кількості викидів металургійної промисловості.
А Міністерство природних ресурсів Канади провело експеримент, охолодивши три машини до -18 ° C, а потім проїхавши на кожній з них певну відстань. Деякі автомобілі автори експерименту прогрівали до 5 хвилин, а деякі – 10 хвилин.
Експеримент показав, що чим довше ми нагріваємо машину, тим більше бензину ми витрачаємо даремно, чим більший об’єм двигуна, тим сильніше збільшується витрата палива при нагріванні на холостому ходу.
Також фахівці підрахували, що скорочуючи марну роботу двигуна, власники автомобілів по всьому світу зможуть щороку економити $ 5900000000 на паливі.
Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…
Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…
Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…
Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…
Зупинка автомобіля на дорозі рідко приносить приємні емоції: водії часто одразу думають про штраф чи…
Українським водіям варто звернути увагу не лише на шини, встановлені на автомобілі, а й на…
View Comments
А салон? Мотор прогрівається на ходу, але в салоні дубар. Руки до руля примерзають. Скло вкриває туман. А пічка не гріє доки не нагріється мотор...
Это только в старых мотор замерзал, масло на морозе загустевало. А в современных - ни-ни. В минус двадцать мотор на сразу на восемьдесят, масло жидкое, сел и поехал. Только почему то заводится туго. Не объясните, "экологи" доморощенные и адепты технического прогресса?
Прогріваються швидше на ходу - без сумніву. А як з тертям в моторі при русі на холодному двигуні и загуслим маслом? Чи для вас закони фізики тут не діють?