Дивно, як швидко китайський автопром адаптується під мінливі тенденції. Багатьом великим європейським компаніям для зміни напряму знадобиться ще кілька років. Але в Піднебесній електромобілі з’являються з неймовірною частотою.
Чергова новинка – електромобіль Грейт Вол, випущений під суббрендом ORA.
У довжину електричний хетчбек ORA R1 досягає 3 495 мм при колісній базі в 2 475 мм, в ширину – 1 660 мм, а висота дорівнює 1 530 мм. Максимальну швидкість, яка навіть не доходить до 100 км/год, допомагає розвивати малопотужний 48-сильний електромотор.
Мабуть, підняти показники дозволили забезпечити завидний пробіг без підзарядки. Акумуляторна батарея ємністю 30,7 кВтг відповідає за 310 км шляху, а версія з 33-кіловатною батареєю здатна подолати 351 км. Правда, невідомо, в рамках якої системи сертифікації проводилися виміри. У кращому випадку, мова йде про застарілий пакеті NEDC, але ж ORA R1, швидше за все, не вийде за межі домашнього ринку.
Шкода, адже базова вартість за версію з меншим пробігом становить всього $ 8 680 – з урахуванням урядових субсидій. До речі, гарантія на батареї складає 8 років або 150 тис км.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment