Дивно, як швидко китайський автопром адаптується під мінливі тенденції. Багатьом великим європейським компаніям для зміни напряму знадобиться ще кілька років. Але в Піднебесній електромобілі з’являються з неймовірною частотою.
Чергова новинка – електромобіль Грейт Вол, випущений під суббрендом ORA.
У довжину електричний хетчбек ORA R1 досягає 3 495 мм при колісній базі в 2 475 мм, в ширину – 1 660 мм, а висота дорівнює 1 530 мм. Максимальну швидкість, яка навіть не доходить до 100 км/год, допомагає розвивати малопотужний 48-сильний електромотор.
Мабуть, підняти показники дозволили забезпечити завидний пробіг без підзарядки. Акумуляторна батарея ємністю 30,7 кВтг відповідає за 310 км шляху, а версія з 33-кіловатною батареєю здатна подолати 351 км. Правда, невідомо, в рамках якої системи сертифікації проводилися виміри. У кращому випадку, мова йде про застарілий пакеті NEDC, але ж ORA R1, швидше за все, не вийде за межі домашнього ринку.
Шкода, адже базова вартість за версію з меншим пробігом становить всього $ 8 680 – з урахуванням урядових субсидій. До речі, гарантія на батареї складає 8 років або 150 тис км.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment