Дивно, як швидко китайський автопром адаптується під мінливі тенденції. Багатьом великим європейським компаніям для зміни напряму знадобиться ще кілька років. Але в Піднебесній електромобілі з’являються з неймовірною частотою.
Чергова новинка – електромобіль Грейт Вол, випущений під суббрендом ORA.
У довжину електричний хетчбек ORA R1 досягає 3 495 мм при колісній базі в 2 475 мм, в ширину – 1 660 мм, а висота дорівнює 1 530 мм. Максимальну швидкість, яка навіть не доходить до 100 км/год, допомагає розвивати малопотужний 48-сильний електромотор.
Мабуть, підняти показники дозволили забезпечити завидний пробіг без підзарядки. Акумуляторна батарея ємністю 30,7 кВтг відповідає за 310 км шляху, а версія з 33-кіловатною батареєю здатна подолати 351 км. Правда, невідомо, в рамках якої системи сертифікації проводилися виміри. У кращому випадку, мова йде про застарілий пакеті NEDC, але ж ORA R1, швидше за все, не вийде за межі домашнього ринку.
Шкода, адже базова вартість за версію з меншим пробігом становить всього $ 8 680 – з урахуванням урядових субсидій. До речі, гарантія на батареї складає 8 років або 150 тис км.
Так компанія вирішила продемонструвати безпеку всього модельного ряду. Тест виконали на випробувальному полігоні марки. Для…
Toyota припинила випуск хетчбека Starlet ще в кінці 90-х, але в 2020-му році машину воскресили…
Після набрання чинності новим законодавством про мобілізацію, неявка до ТЦК може стати приводом для арешту та подальшого…
Більшість моторів Toyota здатні похвалитися куленепробивною репутацією з точки зору надійності, з якою можуть конкурувати…
Компанія Volkswagen уперше показала субкомпактний «паркетник» T-Roc у 2017 році, а потім провела рестайлінг першого…
Розробка двигуна автомобіля дорога і складна, тому автовиробники намагаються використовувати їх якнайдовше. Але деяким моторам…
Leave a Comment