Про деякі моделі можна почути: як тільки вона виїжджає за ворота автосалону, вона відразу втрачає в ціні, і чим далі, тим швидше дешевшає. А які машини дешевшають повільніше всіх і які найвигідніше буде потім продавати?
Автоексперти порівняли вартість нових авто і машин у віці 3 років і визначили, які стрімко втрачають ліквідність, а які власники можуть ще вигідно продати на вторинному ринку. Рідко, але буває і таке, що модель може не тільки подешевшати, але і подорожчати з роками.
Подешевшали мало не в половину
Швидше за інших дешевшають преміальні марки – «Мерседес», «Ленд Ровер» і БМВ. У лідерах по втраті вартості на вторинному ринку – «Мерседес» класів S і GL. Вони дешевшають до 3 років на 40 відсотків від своєї ціни. Правда, інші моделі цієї марки також втрачають в ціні. Мова йде про моделі класів M, G і E, які дешевшають на 30-36 відсотків за 3 роки. Більше того, їх ще й перепродати буде вкрай складно.
Популярність впливає на ціну
Найповільніше втрачають в ціні машини, з якими водії і не хочуть розлучатися, а ось купити їх бажаючих чимало. Найдивовижніша позиція – у Toyota Hilux-2015: якщо три роки тому її купили майже за 1 млн грн, То в цьому році продають майже за ту ж ціну. До речі, й інші моделі бренду «Тойота» подешевшали, але зовсім небагато – це «Рав-4», «Прадо» і «Королла» втратили в ціні до 10 відсотків.
Також в «десятку» вигідних для перепродажу машин входять «Рено Сандеро», «Мазда CX-5», «Хонда CR-V», які втратили всього до 8 відсотків від початкової вартості.
Ліквідний кузов
Якщо розбиратися в ліквідності класів, найменше в ціні втрачають кросовери Якщо брати середній показник по класах, то повільніше дешевшають компактні кросовери. Потім йдуть машини D-класу. Трійку лідерів замикають автомобілі В-класу. А вже за ними йдуть авто гольф-класу, потім бізнес-класу.