Genesis вважає, що ринок кросоверів перенасичений, і пропонує універсали як розумну альтернативу. Головний дизайнер Люк Донкервольке зазначає, що швидке зростання SUV призводить до однотипних моделей і зменшення різноманітності.
Приклад – концепт Wingback, який показує, що спортивні універсали можуть поєднувати динаміку, практичність і стійкість на дорозі без високої маси та висоти кросоверів. Завдяки нижчому центру тяжіння такі авто краще керовані та пропонують простір, порівняний із моделями на кшталт Audi RS6 Avant і BMW M5 Touring.
Раніше Genesis випускала універсал G70 Shooting Brake на базі седана G70 з турбованими двигунами до 365 к.с. Модель продавалася обмежено, але допомогла бренду зберегти різноманітність кузовів.
У Genesis наголошують, що відмова від універсалів на користь кросоверів – це радше ринкове, ніж технічне рішення. У майбутньому вони планують використовувати дизайн і конструкцію як конкурентну перевагу.





