Багато водіїв вважають, що на рівній площині можна обійтися без ручника, обмежившись режимом Park у коробці. Однак механік пояснює, чому це може бути шкідливо для авто.
Гальмо стоянки знімає частину навантаження з трансмісії: коли автомобіль утримується лише коробкою, усе навантаження припадає на паркувальний фіксатор (parking pawl). З часом він може зношуватися або ламатися, що призведе до дорогого ремонту.
Ще один ризик – механізм ручника, який при рідкій експлуатації може “закисати”, особливо в сирому кліматі. Це створює одночасно дві проблеми: підвищене навантаження на коробку та потенційні несправності ручника.
Інструктори радять простий алгоритм: зупинилися → тримаєте педаль гальма → ставите ручник → переводите селектор в Park → відпускаєте педаль. При виїзді обов’язково повністю зніміть ручник, інакше можна перегріти механізм і відчути характерний запах.
Це особливо важливо для авто з великим пробігом, бо стан коробки і дрібних вузлів часто залежить від звичок попереднього власника.
Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку,…
Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…
Трирядні SUV давно стали альтернативою мінівенам для тих, кому потрібно 6-8 місць, але хочеться кросоверного…
Реальні далекі поїздки на електромобілі залежать не лише від ємності батареї, а й від швидкості…
Багато водіїв думають, що тиск, зазначений на боковині шини, - це норма, але це максимум,…
Безпека залишається одним із головних критеріїв при виборі нового автомобіля, тому рейтинги Euro NCAP щороку…
Leave a Comment