Оновлений план Єврокомісії щодо скорочення автомобільних викидів до 2035 року загалом отримав позитивну реакцію ринку, але викликав суперечки серед автовиробників. Найгучнішу критику висловили Volvo та Kia.
У Volvo заявили, що вже готові повністю перейти на електромобілі й вважають, що інші компанії також мали достатньо часу для підготовки. На їхню думку, пом’якшення вимог послабить конкурентоспроможність Європи та посилить її відставання від Китаю. Подібну позицію підтримав і керівник Polestar. Водночас представники німецького автопрому, навпаки, назвали нові правила недостатньо гнучкими для збереження двигунів внутрішнього згоряння.
Kia побоюється, що послаблення обмежень для авто з ДВЗ знизить попит на електромобілі, у розвиток яких компанія вже вклала значні кошти. Це може поставити під загрозу мільярдні інвестиції.
Натомість Volkswagen і Renault підтримали ініціативу. BMW загалом позитивно оцінила збереження ДВЗ, але вважає план недостатньо продуманим. Раніше про ризики повної відмови від традиційних двигунів також заявляли Toyota, Stellantis і Mercedes-Benz.
За новою пропозицією Єврокомісії, з 2035 року викиди нових авто мають скоротитися не на 100%, а на 90%. Це дозволяє виробникам і надалі випускати гібриди, а повна заборона двигунів внутрішнього згоряння більше не передбачається.
Повний привід давно сприймається багатьма водіями як синонім безпеки взимку. Значок 4x4 на кузові створює…
Трирядні SUV давно стали альтернативою мінівенам для тих, кому потрібно 6-8 місць, але хочеться кросоверного…
Реальні далекі поїздки на електромобілі залежать не лише від ємності батареї, а й від швидкості…
Багато водіїв думають, що тиск, зазначений на боковині шини, - це норма, але це максимум,…
Безпека залишається одним із головних критеріїв при виборі нового автомобіля, тому рейтинги Euro NCAP щороку…
При купівлі старого автомобіля на перший план виходить надійність: мало хто хоче постійно "жити у…
Leave a Comment