Власник нового Toyota Prius розкритикував машину за проблеми в мороз

Час читання: 2 хв.
Власник нового Toyota Prius розкритикував машину за проблеми в мороз

П’яте покоління гібридного Toyota Prius дебютувало наприкінці 2022 року й відтоді вийшло на всі ключові ринки, де, як і раніше, має стабільно високий попит. Водночас відгуки реальних власників свідчать, що не все в цій моделі так однозначно.

На американському форумі Toyota Prius власник Prius Prime 2024 року випуску потужністю 220 кінських сил Ремі Мейсон розповів про свій досвід експлуатації автомобіля, відзначивши як сильні сторони, так і моменти, які його розчарували. За його словами, електромотор вражає потужністю, розгін майже спортивний, а обгони даються легко. Запас ходу на електротязі часто перевищує заявлені показники, і влітку без підзарядки вдається проїжджати понад 90 кілометрів. Хід автомобіля плавний і стабільний, а салон відрізняється низьким рівнем шуму.

Реклама

Втім, із настанням холодів враження від машини різко змінюються. Власник зазначає, що за температури мінус 10 градусів і нижче, навіть із повністю зарядженою батареєю, електромотор починає працювати нестабільно, через що автомобіль часто переходить у гібридний режим. Навіть у теплішу погоду електротяга інколи короткочасно зникає, і машина рухається лише за рахунок гібридної установки.

У коментарях до допису з ним погодилися й інші власники Prius, які вважають, що таким чином програмне забезпечення Toyota занадто агресивно захищає акумулятор, жертвуючи динамікою заради довговічності. Для багатьох водіїв така логіка роботи системи виявилася неприйнятною.

Окремо американець звернув увагу на проблеми з 12-вольтовою батареєю, яка вийшла з ладу менш ніж за рік, хоча й була замінена за гарантією. За його словами, програмне забезпечення також залишається слабким місцем моделі: для запобігання розрядці акумулятора дилеру довелося відключити функцію, що залишає фари увімкненими після вимкнення двигуна, але згодом система самостійно перезавантажилася, і проблема повернулася.

Серед інших недоліків власник назвав складність самостійного обслуговування, високу вартість заміни лобового скла з нитками електрообігріву навіть через дрібні пошкодження, а також обмежений об’єм багажника. Підсумовуючи, він зазначив, що не вважає Prius Prime 2024 поганим автомобілем, однак якби знав про всі ці нюанси заздалегідь, з огляду на високу ціну, ймовірно, залишився б зі своїм Prius третього покоління, який був економічнішим і практичнішим.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення