Сучасні автовиробники часто поєднують нові технології зі старими перевіреними рішеннями. У багатьох недорогих авто багато електроніки, але фахівці наголошують: важлива не кількість систем, а реальна надійність. Перекупники кажуть, що багато брендів навмисно використовують двигуни, які давно відомі своєю довговічністю.
Одними з найнадійніших вважають мотори Toyota. Наприклад, Corolla отримала таку репутацію завдяки атмосферним двигунам 1ZR-FE та 4ZR-FE, які можуть проходити понад 450 тис. км без серйозних поломок. Також добре себе показали Hyundai Solaris і Kia Rio з двигунами G4LC і G4FG – останній здатен працювати до 350 тис. км без капремонту.
Свою надійність довів і 2,5-літровий Toyota 2AR-FE з системою VVT-i, який ставили на Camry та RAV4. Дуже витривалим є й двигун 1ZZ, який використовували не лише в Corolla, а й у Pontiac Vibe та спортивному Lotus Elise.
Серед інших надійних моторів виділяють Honda B-Series із системою VTEC – вони економні на низах і потужні на високих обертах. Їх ставили на Civic, Integra, CRX та багато інших авто. Не менш відомий і великий V8 2UZ-FE для Toyota Land Cruiser та Lexus LX: при правильному догляді він може працювати понад мільйон кілометрів. Усі ці двигуни стали прикладом справжньої довговічності для тих, кому важлива максимальна надійність і мінімальні витрати.




