Колись взимку водії були змушені довго прогрівати двигун. У карбюраторних авто холод заважав правильному згорянню палива, а густа олія погано змащувала деталі, тому мотор залишали працювати на холостих обертах, щоб уникнути зносу.
Сьогодні все інакше. Сучасні двигуни з електронним упорскуванням самі регулюють подачу палива й повітря, швидко виходять на робочий режим навіть у мороз, а сучасні оливи добре працюють при низьких температурах. Тому довго гріти авто вже не потрібно.
Якщо надворі сильний мороз (нижче -10 °C), enough 30 секунд роботи на холостих – цього вистачить, щоб олива розподілилася системою. Після довгої стоянки короткий запуск теж корисний, щоб знову змастити деталі.
Довге прогрівання на місці шкодить: марнує паливо, створює шум і забруднює повітря. Десь його навіть забороняють. Оптимально – завести авто, трохи почекати й почати рух, без різких розгонів у перші хвилини. Це краще і для двигуна, і для екології.
Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…
Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…
Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…
Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…
Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…
Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…
Leave a Comment