Колись взимку водії були змушені довго прогрівати двигун. У карбюраторних авто холод заважав правильному згорянню палива, а густа олія погано змащувала деталі, тому мотор залишали працювати на холостих обертах, щоб уникнути зносу.
Сьогодні все інакше. Сучасні двигуни з електронним упорскуванням самі регулюють подачу палива й повітря, швидко виходять на робочий режим навіть у мороз, а сучасні оливи добре працюють при низьких температурах. Тому довго гріти авто вже не потрібно.
Якщо надворі сильний мороз (нижче -10 °C), enough 30 секунд роботи на холостих – цього вистачить, щоб олива розподілилася системою. Після довгої стоянки короткий запуск теж корисний, щоб знову змастити деталі.
Довге прогрівання на місці шкодить: марнує паливо, створює шум і забруднює повітря. Десь його навіть забороняють. Оптимально – завести авто, трохи почекати й почати рух, без різких розгонів у перші хвилини. Це краще і для двигуна, і для екології.
Euro NCAP оголосила про масштабну реформу своєї рейтингової системи, яка набере чинності у 2026 році…
Автомобільні експерти назвали найкращі вживані автомобілі 2025 року, і переможцем рейтингу стала BMW 3 Series.…
Восени 2023 року Stellantis представив актуальне покоління Peugeot 3008, і вже відомо, яким може бути…
Автомеханік пояснює, що преміальний бензин із високим октановим числом потрібний далеко не всім автомобілям. Для…
Кросовер Nissan X-Trail, відомий у США під назвою Rogue, вже давно є ключовою моделлю бренду…
У Великобританії з 2028 року введуть новий податок для власників електромобілів - він буде залежати…
Leave a Comment