Взимку електромобілі стикаються з низкою проблем, про які рідко розповідають в автосалонах. При низьких температурах ефективність батареї падає, а запас ходу скорочується. Експертпояснив що при −7 градусах дальність знижується на 30%, а при −20 – майже на 40%. Причина в хімічних процесах: холод знижує віддачу літій-іонних елементів і збільшує внутрішній опір.
Додаткову енергію забирає обігрів салону – до 5 кВт, що еквівалентно 20-30% запасу ходу. Зарядка на морозі теж сповільнюється: електроніка обмежує струм, поки акумулятор не прогріється. У Tesla та інших моделей перші кілометри шляху йдуть на “самообігрів”.
Експерт радить тримати електрокар в теплі і підключати його до мережі на стоянці. Ці прості заходи допоможуть зберегти ресурс батареї і забезпечити стабільну роботу навіть в суворі зими. Для тих, хто вибирає електрокари для міста, знання таких особливостей допоможе уникнути неприємних сюрпризів.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment