Взимку електромобілі стикаються з низкою проблем, про які рідко розповідають в автосалонах. При низьких температурах ефективність батареї падає, а запас ходу скорочується. Експертпояснив що при −7 градусах дальність знижується на 30%, а при −20 – майже на 40%. Причина в хімічних процесах: холод знижує віддачу літій-іонних елементів і збільшує внутрішній опір.
Додаткову енергію забирає обігрів салону – до 5 кВт, що еквівалентно 20-30% запасу ходу. Зарядка на морозі теж сповільнюється: електроніка обмежує струм, поки акумулятор не прогріється. У Tesla та інших моделей перші кілометри шляху йдуть на “самообігрів”.
Експерт радить тримати електрокар в теплі і підключати його до мережі на стоянці. Ці прості заходи допоможуть зберегти ресурс батареї і забезпечити стабільну роботу навіть в суворі зими. Для тих, хто вибирає електрокари для міста, знання таких особливостей допоможе уникнути неприємних сюрпризів.
Німеччина виступає за пом'якшення заборони на продаж нових машин із ДВС, яка має набути чинності…
На українських АЗС спостерігається дефіцит дизельного пального, що пов'язано з проблемами постачання солярки з Європи.…
Багато водіїв відкладають миття автомобіля, думаючи, що це неважливо. Насправді чиста машина - це не…
Компанія Nissan готує запуск нового бюджетного кросовера Kait, орієнтованого на ринки Південної Америки. Анонс моделі…
Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…
У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…
Leave a Comment