Volkswagen вирішив зміцнити позиції на китайському ринку і змінити стратегію розвитку електромобілів. Після невдалого старту з першими моделями серії ID німецький концерн робить ставку на співпрацю з місцевим виробником Xpeng. Першим спільним проектом стане новий електричний седан, створений спеціально для Китаю.
Новинка буде заснована на платформі Xpeng P7, але отримає власний дизайн Volkswagen — з розділеними світлодіодними фарами, підсвіченим логотипом і чорною панеллю в передній частині. Довжина автомобіля складе близько п’яти метрів, що наблизить його до бізнес-класу.
Співпраця з Xpeng передбачає використання передової системи безпілотного водіння китайського партнера. Однак всі моделі, створені в рамках цього альянсу, будуть призначені виключно для китайського ринку. В Європі такі автомобілі не з’являться, хоча їх технології можуть лягти в основу майбутніх електромобілів сімейства ID.
За попередніми даними, седан розвиватиме до 586 к.с. і забезпечить запас ходу до 820 км за циклом CLTC. Нова архітектура також дозволить випускати гібридні версії.
		



