Land Rover представив новітній позашляховик Range Rover Evoque, побудований на платформі Premium Transverse Architecture (PTA), який отримав ще й гібридну модифікацію.
В цілому позашляховик має впізнаваний дизайн, але отримав і рішення від нового Velar. У новому поколінні виробник вже не запропонує трьохдверного варіанту, що пов’язано з непопулярністю на ринку таких типів кузова.
У салоні автомобіля стилістика також використовувалася від Velar, а на центральній консолі тепер пропонується два сенсорних дисплея і віртуальна панель приладів.
Нова платформа автомобіля дозволила збільшити колісну базу на 21 мм. Тепер її розмір становить 2 681 мм, а довжина при цьому залишилася колишньою – 4 371 мм. Кліренс позашляховика виріс до 212 мм. Крім цього, в новому Range Rover Evoque з’явилася фірмова підвіска з трьома основними і одним проміжним важелями, яка прийшла на зміну задньої багатоважільки.
З моторної гами прибрали силові агрегати Ford і тепер вона представлена 2,0-літровими моторами сімейства Ingenium, а ще з’явилася гібридна силова установка.
На ринку Німеччини позашляховик нової генерації оцінили в 37 350 євро.
У роботі шиномонтажних майстерень, як показує практика, трапляються серйозні помилки, які можуть не лише скоротити…
Прем'єра нового BMW 3 Series уже не за горами. Від моделі очікують помітного технологічного прориву,…
Автоматичні коробки передач (АКПП) стають дедалі популярнішими серед водіїв, і багато виробників вже відмовилися від…
Новий Peugeot 208 готується до виходу на ринок. Очікується, що автомобіль з'явиться у продажу наступного…
Porsche продовжує збільшувати асортимент електромобілів, і цього разу увага прикута до оновленого Macan GTS 2026…
Експерти розповіли, які звукові сигнали мають насторожити водія та стати приводом для звернення на СТО.…
Leave a Comment