Land Rover представив новітній позашляховик Range Rover Evoque, побудований на платформі Premium Transverse Architecture (PTA), який отримав ще й гібридну модифікацію.
В цілому позашляховик має впізнаваний дизайн, але отримав і рішення від нового Velar. У новому поколінні виробник вже не запропонує трьохдверного варіанту, що пов’язано з непопулярністю на ринку таких типів кузова.
У салоні автомобіля стилістика також використовувалася від Velar, а на центральній консолі тепер пропонується два сенсорних дисплея і віртуальна панель приладів.
Нова платформа автомобіля дозволила збільшити колісну базу на 21 мм. Тепер її розмір становить 2 681 мм, а довжина при цьому залишилася колишньою – 4 371 мм. Кліренс позашляховика виріс до 212 мм. Крім цього, в новому Range Rover Evoque з’явилася фірмова підвіска з трьома основними і одним проміжним важелями, яка прийшла на зміну задньої багатоважільки.
З моторної гами прибрали силові агрегати Ford і тепер вона представлена 2,0-літровими моторами сімейства Ingenium, а ще з’явилася гібридна силова установка.
На ринку Німеччини позашляховик нової генерації оцінили в 37 350 євро.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment