Land Rover представив новітній позашляховик Range Rover Evoque, побудований на платформі Premium Transverse Architecture (PTA), який отримав ще й гібридну модифікацію.
В цілому позашляховик має впізнаваний дизайн, але отримав і рішення від нового Velar. У новому поколінні виробник вже не запропонує трьохдверного варіанту, що пов’язано з непопулярністю на ринку таких типів кузова.
У салоні автомобіля стилістика також використовувалася від Velar, а на центральній консолі тепер пропонується два сенсорних дисплея і віртуальна панель приладів.
Нова платформа автомобіля дозволила збільшити колісну базу на 21 мм. Тепер її розмір становить 2 681 мм, а довжина при цьому залишилася колишньою – 4 371 мм. Кліренс позашляховика виріс до 212 мм. Крім цього, в новому Range Rover Evoque з’явилася фірмова підвіска з трьома основними і одним проміжним важелями, яка прийшла на зміну задньої багатоважільки.
З моторної гами прибрали силові агрегати Ford і тепер вона представлена 2,0-літровими моторами сімейства Ingenium, а ще з’явилася гібридна силова установка.
На ринку Німеччини позашляховик нової генерації оцінили в 37 350 євро.
Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…
На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…
Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…
В Україні на вторинному автомобільному ринку особливо популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі машини,…
Tesla Cybertruck після оновлень отримав престижну нагороду IIHS Top Safety Pick+ у США, що підтверджує…
Прототип Volkswagen ID. Cross 2026 знову помітили на тестах, цього разу майже без камуфляжу. На…
Leave a Comment