Шипи або липучка, чому важливий дизайн протектора, як шинники співпрацюють з автокомпаніями і інші питання перед покупкою нового комплекту зимової гуми.
Підготовка до зимового періоду – дуже відповідальний момент, який вимагає від водія правильного підходу і уваги до деталей. Вкрай важливо підготувати машину таким чином, щоб вона не доставляла проблем протягом декількох місяців експлуатації в складних дорожніх умовах з перепадами температур і реагентами на асфальті.
Снігові замети, ожеледь і замети – стандартний набір, з яким доводиться стикатися автомобілістам взимку. Причому в цей період важливі не тільки навики управління машиною, але і якісна гума.
Дизайн протектора – перший критерій
У великих шинних магазинах продавці пропонують кілька варіантів одного типорозміру – як правило, покупці вибирають, перш за все, за ціною, але також часто звертають увагу на протектор. Саме дизайн протектора – найважливіший параметр, який необхідно вміти грамотно оцінювати при покупці нового комплекту.
Наприклад, протектор деяких моделей має спрямований симетричний рисунок. Завдяки застосуванню блоку «2 в 1» малюнок протектора став більш щільним – це дозволило оптимізувати розподіл шипів. Тепер вони утворюють 28 ліній замість 20. Таке рішення значно покращило зчіпні властивості на льоду і на снігу.
Крім того, на блоках протектора нанесено безліч хвилеподібних 3D-малюнків: вони розташовуються під різним кутом для того, щоб забезпечувати кращу маневреність на слизькій поверхні.
Що вибрати: шипи чи липучку
Восени і на початку зими в шиномонтажах триває вічна суперечка про те, яку гуму вибрати: шиповану чи липучку. В першу чергу потрібно пам’ятати про умови, в яких буде експлуатуватися автомобіль. Якщо мова йде про засніжені заміські траси, то краще за все з цим впораються шиповані шини. Якщо ж автомобіліст планує в основному їздити по великому мегаполісу, то тут краще звернути увагу на липучку.
Нюанси гумової суміші
Великий вплив на характеристики зимових шин надає і склад гумової суміші. У деяких шинах суміш містить діоксид кремнію для збереження еластичності гуми при сильному морозі, але при цьому зберігає здатність утримувати шипи в отворах. Крім того, в складі протектора нових моделей застосовується технологія Microbit – мікрочастинки шкаралупи волоського горіха забезпечують додаткове зчеплення на слизькій поверхні.
Виробники шин співпрацюють з автокомпаніями
Виробництво шин вийшло на новий рівень – компанії активно співпрацюють з автомобільними брендами. Головне завдання таких колаборацій зводиться до максимальної адаптації шин під технічні особливості конкретного автомобіля. Бренди враховують масу машини, розмір гальмівних дисків, тип приводу і мотора для того, щоб підібрати найбільш оптимальний малюнок і типорозмір шин.
Тести проводять як під час розробки гуми, так і вже після її випуску – це дозволяє зібрати думки експертів і проаналізувати отриману інформацію для подальшої удосконалення шин.
Гума важливіша за електроніку
Жоден електронний помічник – система стабілізації або ABS, не здатні так радикально зменшити гальмівний шлях, як сучасні зимові шини з мінімальним зносом. Але ще важливо і змінити манеру водіння в зимовий період: уникати різких перестроювань, прискорень і гальмувань, збільшити дистанцію і ретельно продумувати кожен маневр заздалегідь.
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…
На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…
Leave a Comment