Багато водіїв заправляють автомобілі відразу після того, як на АЗС залили нове паливо. Проте власник мережевої заправки в інтерв’ю порталу cenyavto.com пояснив, чому цього робити категорично не можна. Причина пов’язана з хімічними та фізичними процесами, що відбуваються під час подачі палива: воно надходить у підземні резервуари під високим тиском.
Через це зі дна резервуара піднімаються всі осіли частинки: конденсат, іржа, пісок та інші домішки. У результаті ця суміш може потрапити у бак автомобіля, що призводить до попадання абразивних речовин у паливну систему та завдає серйозної шкоди.
Зокрема, швидко забруднюються фільтри тонкого очищення, що викликає зниження потужності двигуна, нестійку роботу на холостому ходу та підвищений витрат палива. Найголовніше – заправка відразу після нової партії пального прискорює знос форсунок інжектора та паливного насоса, ремонт або заміна яких коштує значну суму. Достатньо кількох таких заправок, щоб викликати серйозну поломку.
Тому експерти радять уникати заправки на АЗС, які щойно отримали нову партію пального. Визначити це можна за слідами шин біля резервуарів – якщо вони свіжі, паливо було доставлене недавно. Ця рекомендація стосується всіх заправок: навіть якісне паливо може містити осад у резервуарі через природні причини або зношування ємностей.
Більшість водіїв переконані, що поломки їхнього автомобіля трапляються через "погані дороги", "поганий бензин" або "невдалу…
Навіть новий автомобіль не застрахований від появи корозії. Кузов сяє, фарба рівна, всі деталі на…
Німецький автоконцерн готує нове покоління BMW 3 серії одразу в двох варіантах, і нещодавно ми…
Польський гонщик Міко Марчик, чемпіон Європи з ралі 2025 року, встановив унікальний рекорд, проїхавши 2831…
Незабаром Audi планує випустити свій новий флагманський кросовер Q9, який вже проходить активні випробування на…
Перед поїздкою двигун автомобіля обов'язково варто прогріти, і на це є вагомі причини. Як пояснює…
Leave a Comment