Авто

Топ-5 помилок при заміні шин, які можуть дорого обійтися

У багатьох регіонах країни настав час сезонної заміни шин, і водії активно готуються до холодів. Але заміна гуми не завжди проходить без проблем. Відразу після монтажу багато автолюбителів стикаються з ситуаціями, які можуть коштувати значних коштів. Давайте розберемося, як уникнути неприємностей і чому важливо контролювати роботу майстрів.

Неправильний шиномонтаж може обернутися як незначними, так і серйозними проблемами. Помилки допускають не лише ті, хто змінює колеса самостійно, а й фахівці сервісних центрів. Знання найпоширеніших помилок допоможе уникнути неприємностей і перевірити якість послуг.

1. Неправильне розташування шини

На боковині шини вказано, в яку сторону вона повинна обертатися. Якщо переплутати напрямок, протектор не працюватиме так, як задумав виробник. Це погіршує відведення води, знижує прохідність та збільшує шум. У складних погодних умовах неправильна установка може суттєво вплинути на безпеку. Після відвідування шиномонтажу завжди перевіряйте, чи правильно встановлена гума.

2. Змащування болтів коліс

Тема змащування болтів викликає суперечки вже багато років. Виробники радять не наносити матеріал на різьбу, але сухий метал може прикипати, і колеса потім складніше відкрутити. Якщо вирішите використовувати мастило – робіть це правильно: лише спеціальні засоби, мінімальна кількість, щоб не впливати на затягування, але захистити різьбу.

3. Правильне затягування коліс

Неправильне затягування – поширена проблема. Деякі майстри застосовують пневматичний гайковерт на максимальній потужності, що деформує різьбу і робить відкручування майже неможливим. Пневматичний ключ можна використовувати для прискорення процесу, але остаточно колеса слід підтягти динамометричним ключем, дотримуючись рекомендацій виробника щодо сили затягування.

4. Тиск у шинах

Тиск – один із ключових параметрів коліс. Часто сезонний шиномонтаж роблять при плюсовій температурі, а з настанням морозів повітря в шинах стискається. Через це тиск може виявитися нижчим за рекомендований, що підвищує знос протектора та збільшує витрату пального. Не забувайте перевіряти тиск при різких змінах температури.

5. Розподіл зношених шин

Багато водіїв ставлять більш “свіжу” гуму на ведучу вісь для кращої прохідності. Проте виробники шин радять ставити менш зношені шини на задню вісь незалежно від типу приводу. Це забезпечує стабільність автомобіля на слизькій дорозі. Ігнорування цієї рекомендації не є критичною помилкою, але до досліджень варто прислухатися.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Названо найочікуваніші автомобільні новинки 2026 року

2026 рік обіцяє стати насиченим на прем'єри: автомобільна індустрія одночасно рухається в бік електрифікації, повертає…

21.12.2025

Що буде з бензином в Україні після пошкодження мосту через Дністер

Російські удари по Одеській області пошкодили важливу інфраструктуру, зокрема міст через Дністер у Маяках, який…

21.12.2025

Ford тимчасово зупиняє виробництво бюджетних моделей

Компанія Ford вирішила зняти з виробництва свої найдоступніші бензинові моделі в США через масштабну реконструкцію…

21.12.2025

Топ-8 зимових помилок водіїв, що можуть призвести до серйозних проблем

Перші заморозки щороку перевіряють водія не на досвід, а на дисципліну. Ми виділили вісім типових…

21.12.2025

Автоексперт назвав оптимальну швидкість для економії пального

Витрата пального залежить від умов їзди. У місті її збільшують затори та часті зупинки, а…

21.12.2025

Які автомобілі найчастіше викрадають у США у 2025 році

У першій половині 2025 року в США зафіксували 334 114 викрадень автомобілів - це на…

21.12.2025