Автомобільна культура в нашій країні має відносно молоде коріння, навіть незважаючи на те, що радянські громадяни отримали масовий доступ до машин ще з 1970-х років. Та тільки з 2000-х автомобіль перестав бути лише розкішшю або засобом пересування – він став частиною подій, захоплень і хобі: масовий розвиток автоспорту, любительські заїзди, тюнінг різного рівня зробили авто більш улюбленими. Люди почали розвиватися в темі, вивчати її деталі.
Проте, на жаль, багато хто вірить у міфи, що виникли завдяки громадській думці. І сьогодні я хочу розвіяти деякі з них, наведучи аргументи.
Багато вітчизняних автолюбителів дбають про свої машини і заправляються на перевірених АЗС. Для деяких важливе й октанове число бензину. Існує думка, що автомобіль потрібно “балувати” – заливати паливо з підвищеною маркою, нібито це продовжить ресурс двигуна і зробить авто динамічнішим і економічнішим.
Насправді високий октан потрібен лише в двох випадках:
Таким автомобілям дійсно показане якісне паливо – воно може поліпшити динаміку та економічність.
А от умовній Ладі Весті 1,6 літра високий октан не потрібен. Тяга може навіть знизитися, а витрата палива зрости. Причина – середній ступінь стиснення, розподілене впорскування та параметри паливної карти ЕБУ. Для “атмосферника” типу Лади Весті Аі-100 “ні холодно, ні жарко”.
Багато хто вважає, що моделі Toyota на ринку дорогі, бо вони надійні і універсальні. Дійсно, на вторинному ринку продавці неохоче віддають Тойоти за низькою ціною і майже не йдуть на торг.
Але причина тут проста: продавці користуються стереотипом “Тойоти не ламаються” та завищують ціни навіть на старі автомобілі. Насправді будь-який автомобіль з віком потребує уваги: кузов втрачає жорсткість, зношуються гумові елементи та проводка, лакофарбове покриття вигорає – і це все потребує грошей.
Отже, Toyota – добротний бренд, але ціна на вторинному ринку часто перебільшена. Наприклад, у Avensis II проблемний двигун 2,0 D4 з прямим впорскуванням, а у дизельних “крузаків” є питання до ресурсу поршневої групи. Тому до покупки треба підходити об’єктивно.
У 2026 році в Україні скасують податкові пільги на імпорт електромобілів, і покупці знову будуть…
Зима швидко виявляє слабкі місця автомобіля. Акумулятор, який ще восени без проблем заводив мотор, може…
Зимовий одяг може ускладнити роботу ременя безпеки та знизити контроль над автомобілем. Експерти попереджають, що…
Сучасні автомобільні технології дозволяють навіть масивним кросоверам демонструвати вражаючу економічність. Американський портал USNews & World…
Проблеми з автомобілями старше 10 років виникають у багатьох водіїв. Окрім типових недоліків конкретних моделей,…
Ford готує новий Mondeo для ринку Китаю. Автомобіль отримав великий 27-дюймовий дисплей, сучасний дизайн і…
Leave a Comment