Авто

Названо популярні міфи, в які вірять автомобілісти

Автомобільна культура в нашій країні має відносно молоде коріння, навіть незважаючи на те, що радянські громадяни отримали масовий доступ до машин ще з 1970-х років. Та тільки з 2000-х автомобіль перестав бути лише розкішшю або засобом пересування – він став частиною подій, захоплень і хобі: масовий розвиток автоспорту, любительські заїзди, тюнінг різного рівня зробили авто більш улюбленими. Люди почали розвиватися в темі, вивчати її деталі.

Проте, на жаль, багато хто вірить у міфи, що виникли завдяки громадській думці. І сьогодні я хочу розвіяти деякі з них, наведучи аргументи.

Міф 1: високий октан потрібен усім автомобілям

Багато вітчизняних автолюбителів дбають про свої машини і заправляються на перевірених АЗС. Для деяких важливе й октанове число бензину. Існує думка, що автомобіль потрібно “балувати” – заливати паливо з підвищеною маркою, нібито це продовжить ресурс двигуна і зробить авто динамічнішим і економічнішим.

Насправді високий октан потрібен лише в двох випадках:

  • атмосферні високофорсовані мотори (особливо з прямим впорскуванням);
  • турбовані двигуни.

Таким автомобілям дійсно показане якісне паливо – воно може поліпшити динаміку та економічність.

А от умовній Ладі Весті 1,6 літра високий октан не потрібен. Тяга може навіть знизитися, а витрата палива зрости. Причина – середній ступінь стиснення, розподілене впорскування та параметри паливної карти ЕБУ. Для “атмосферника” типу Лади Весті Аі-100 “ні холодно, ні жарко”.

Міф 2: Toyota дорожча через надійність

Багато хто вважає, що моделі Toyota на ринку дорогі, бо вони надійні і універсальні. Дійсно, на вторинному ринку продавці неохоче віддають Тойоти за низькою ціною і майже не йдуть на торг.

Але причина тут проста: продавці користуються стереотипом “Тойоти не ламаються” та завищують ціни навіть на старі автомобілі. Насправді будь-який автомобіль з віком потребує уваги: кузов втрачає жорсткість, зношуються гумові елементи та проводка, лакофарбове покриття вигорає – і це все потребує грошей.

Отже, Toyota – добротний бренд, але ціна на вторинному ринку часто перебільшена. Наприклад, у Avensis II проблемний двигун 2,0 D4 з прямим впорскуванням, а у дизельних “крузаків” є питання до ресурсу поршневої групи. Тому до покупки треба підходити об’єктивно.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Відомий автомеханік розкритикував сучасні автомобілі Toyota

Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…

08.11.2025

Експерти закликали не завжди довіряти системам автопілота

Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…

08.11.2025

Honda тестує нове покоління гібридного Civic на новій платформі HEV

Honda провела польові випробування нового покоління седана Civic. На закритому заході компанія показала перші прототипи…

08.11.2025

Kia готує друге покоління Seltos з дебютом у 2026 році

Кросовер Kia Seltos розпочав свій життєвий шлях у 2019 році, а у 2022-му пережив модернізацію.…

08.11.2025

Чому електромобілі поки не стають масовим вибором водіїв

Реклама електромобілів сьогодні всюди навколо нас, створюючи враження, що майбутнє вже належить тільки їм. Проте…

08.11.2025

Новий Volvo EX60 стане найдоступнішим електричним SUV бренду

Volvo розкрила стратегію щодо випуску нового електричного кросовера EX60, який повинен стати найдоступнішим SUV марки…

08.11.2025