Авто

Названо популярні міфи, в які вірять автомобілісти

Автомобільна культура в нашій країні має відносно молоде коріння, навіть незважаючи на те, що радянські громадяни отримали масовий доступ до машин ще з 1970-х років. Та тільки з 2000-х автомобіль перестав бути лише розкішшю або засобом пересування – він став частиною подій, захоплень і хобі: масовий розвиток автоспорту, любительські заїзди, тюнінг різного рівня зробили авто більш улюбленими. Люди почали розвиватися в темі, вивчати її деталі.

Проте, на жаль, багато хто вірить у міфи, що виникли завдяки громадській думці. І сьогодні я хочу розвіяти деякі з них, наведучи аргументи.

Міф 1: високий октан потрібен усім автомобілям

Багато вітчизняних автолюбителів дбають про свої машини і заправляються на перевірених АЗС. Для деяких важливе й октанове число бензину. Існує думка, що автомобіль потрібно “балувати” – заливати паливо з підвищеною маркою, нібито це продовжить ресурс двигуна і зробить авто динамічнішим і економічнішим.

Насправді високий октан потрібен лише в двох випадках:

  • атмосферні високофорсовані мотори (особливо з прямим впорскуванням);
  • турбовані двигуни.

Таким автомобілям дійсно показане якісне паливо – воно може поліпшити динаміку та економічність.

А от умовній Ладі Весті 1,6 літра високий октан не потрібен. Тяга може навіть знизитися, а витрата палива зрости. Причина – середній ступінь стиснення, розподілене впорскування та параметри паливної карти ЕБУ. Для “атмосферника” типу Лади Весті Аі-100 “ні холодно, ні жарко”.

Міф 2: Toyota дорожча через надійність

Багато хто вважає, що моделі Toyota на ринку дорогі, бо вони надійні і універсальні. Дійсно, на вторинному ринку продавці неохоче віддають Тойоти за низькою ціною і майже не йдуть на торг.

Але причина тут проста: продавці користуються стереотипом “Тойоти не ламаються” та завищують ціни навіть на старі автомобілі. Насправді будь-який автомобіль з віком потребує уваги: кузов втрачає жорсткість, зношуються гумові елементи та проводка, лакофарбове покриття вигорає – і це все потребує грошей.

Отже, Toyota – добротний бренд, але ціна на вторинному ринку часто перебільшена. Наприклад, у Avensis II проблемний двигун 2,0 D4 з прямим впорскуванням, а у дизельних “крузаків” є питання до ресурсу поршневої групи. Тому до покупки треба підходити об’єктивно.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

Дослідники хочуть додати четвертий колір світлофора для безпілотних автомобілів

У Європі тривають попередні випробування чотириколірного світлофора, який має допомогти впоратися з потенційними викликами дорожнього…

17.10.2025

Названі найбезпечніші середньорозмірні SUV 2025 року

Інститут страхування безпеки дорожнього руху (IIHS) продовжує встановлювати стандарти краш-тестів і рейтингів безпеки. Нижче наведено…

17.10.2025

Експерт назвав способи порятунку людей із палаючої машини

За словами експерта, для вибивання скла потрібні тверді предмети та удари у певні місця -…

17.10.2025

Названо головний недолік наддешевих автомобільних шин

Надто дешеві автомобільні шини можуть почати руйнуватися та кришитися вже після 10 тисяч кілометрів пробігу.…

16.10.2025

Експерти пояснили, як домішки в паливі можуть зруйнувати мотор

Багато водіїв навіть не підозрюють, наскільки небезпечним може бути неякісне паливо для двигуна їхнього автомобіля.…

16.10.2025

Експерт назвав відомі вади автомобілів Skoda

Навіть найбільш авторитетні автовиробники іноді допускають помилки, за які потім розплачуються власники автомобілів. Загалом продукція…

16.10.2025