Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові версії своїх моделей. Німецькі бренди пропонують сучасний дизайн і потужніші двигуни, тоді як у Volvo поки що можна похвалитися лише технологічним EX90, який не став еталоном.
Проблема не в самому EX90, а у бензинових версіях Volvo. Коли компанія почала роботу над третім поколінням XC90, вона вирішила не обмежуватися косметичними змінами, а створити повністю новий позашляховик. Дата виходу поки невідома, але прем’єра очікується до кінця десятиліття. Відомо, що новинка отримає підключуваний гібрид з великою електричною автономністю.
Особливість нового XC90 – літій-іонна батарея на 40 кВт·год, зазвичай притаманна електромобілям, а не гібридам. Volvo використовує передові технології, наближаючи XC90 до EX90 за рівнем електрифікації. Генеральний директор Volvo Хокан Самуельсон повідомив, що йдеться про гібрид другого покоління з архітектурою EREV: електромотор забезпечує швидкий розгін, а ДВЗ працює як генератор для підзарядки батареї, що дозволяє долати великі відстані.
Хоча подробиці поки не розкриваються повністю, вже зрозуміло, що Volvo готує цікаву та технологічну новинку.