Електромобілі ще недавно здавалися беззаперечним майбутнім автопромисловості, а Tesla стала символом нової доби. Проте сьогодні навіть серед її прихильників зростають сумніви. За даними S&P Global, у другому кварталі 2025 року лише 58,1% власників Tesla знову придбали авто цього бренду, тоді як рік тому показник був на 9,4% вищим. Багато хто почав звертати увагу на інші технології.
Найбільше колишніх власників Tesla обрали гібриди — 28,2%, оцінивши зручність можливості заправляти авто будь-де без залежності від зарядних станцій. Цікаво, що майже 3% клієнтів повернулися до дизельних авто. Експерти пояснюють це втомою від постійного планування подорожей навколо зарядок: дизельний двигун хоч і старий, але зрозумілий і надійний.
Частина колишніх власників обрала Chevrolet і Ford, де частка дизельних моделей невелика, проте навіть ці цифри показують зміну тренду. Радикальні приклади демонструє YouTube-канал Rich Rebuilds, де Tesla Model 3 переробили на машину з дизельним двигуном Cummins — відео швидко стало вірусним.
Причини втрати інтересу до Tesla різні. Старіння модельного ряду і відсутність глибоких оновлень знижують привабливість, економічний фактор теж відіграє роль: зник податковий кредит у 7 500 доларів, а ціни на нові електрокари зростають. Навіть широка мережа Supercharger не завжди рятує — швидкість зарядки і черги залишаються проблемою. Додатково водії скаржаться на технічні недоліки: збої автопілота, нестабільні гальма та запас ходу, який у реальних умовах нижчий за заявлений.