Автоматична коробка передач (АКПП) забезпечує комфорт водіння, але потребує регулярного професійного обслуговування. Найчастіше проблеми виникають через нерегулярну заміну оливи, перегрівання, конструктивні недоробки або некваліфікований ремонт. Ознаками несправності є ривки при перемиканні, затримка реакції газу, сторонні шуми, витік рідини та помилка Check Engine.
Серед європейських автомобілів часто страждають коробки Volkswagen Golf і Passat (2010-2015) з DSG-7, BMW 3 серії (F30) із ZF 8HP та Mercedes-Benz C-Class (W204) з 7G-Tronic. Американські моделі Ford Focus III (PowerShift) та Chevrolet Aveo (6T30) схильні до швидкого зносу зчеплення та гідротрансформатора.
Японські автомобілі, такі як Nissan Qashqai (JF011E CVT) і Honda Accord VII (BAXA/BCLA), проблемні через перегрів варіаторів та знос фрикціонів. Серед корейських авто Hyundai Solaris (A6GF1) і Kia Sportage III (A6LF2) можуть виникати ривки, затримки та витоки оливи після 100-120 тис. км пробігу.
Щоб продовжити термін служби АКПП, важливо своєчасно міняти трансмісійне масло (для європейських авто – кожні 60 000 км, для варіаторів – кожні 50 000 км), уникати агресивної їзди та довіряти ремонт лише кваліфікованим фахівцям. Своєчасне обслуговування значно знижує ризик серйозних поломок і подовжує ресурс коробки передач.