Авто

Універсали Volvo відходять у минуле: ринок віддає перевагу позашляховикам

Volvo офіційно оголосила про завершення випуску свого флагманського універсала V90 2025 – останні екземпляри зійдуть з конвеєра вже у вересні. Бренд, який довгі роки асоціювався з практичними та елегантними універсалами, тепер серйозно замислюється про повну відмову від цього типу кузова. Причина проста: сучасні покупці все частіше роблять вибір на користь кросоверів та позашляховиків, а універсали поступово втрачають популярність. Генеральний директор Volvo Джим Рон прямо заявив, що ринок змінився, і тепер високий кліренс та універсальність SUV виявляються більш затребуваними.

V90 йде, а його молодший товариш V60 поки ще залишиться в строю, але і його доля під питанням – оновлення не плануються. Тим не менш, шанувальники марки все ще можуть придбати компактні універсали Volvo, поки вони є. На зміну V90 на світовому ринку приходить електрична модель ES90, виконана у форматі п’ятидверного хетчбека, а седан S90 продовжить продаватися в Китаї та деяких країнах Азії, незважаючи на свій вік і другий рестайлінг.

Цікаво, що Volvo нещодавно відродила ім’я XC70, але тепер під цим індексом ховається не універсал, а повноцінний кросовер, орієнтований на китайський ринок та пропонований у гібридній версії. Щоб компенсувати догляд універсалів, компанія розглядає можливість змінити позиціонування XC60, щоб залучити колишніх шанувальників V90 та V60.

Відхід V90 відкриває дорогу для німецьких конкурентів: BMW, Audi та Mercedes-Benz продовжують пропонувати свої універсали бізнес-класу, а європейські автолюбителі, як і раніше, цінують цей тип кузова за практичність та економічність. Незважаючи на очевидні плюси кросоверів, універсали залишаються легшими, доступнішими та економічнішими, а деякі з них не поступаються SUV за прохідністю. Однак масовий перехід покупців на позашляховики зробив універсали рідкістю, і Volvo лише підлаштовується під нові реалії ринку, роблячи ставку на кросовери та електромобілі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volvo

Останні записи

Моторист роз’яснив, чому восени двигун гірше заводиться та троїть

З настанням осені двигун автомобіля стає особливо чутливим до погодних умов. Ранковий холод, підвищена вологість…

13.10.2025

Дизельний скандал повертається: п’ять автогігантів постали у суді через викиди

Минуло трохи більше десяти років після гучного дизельного скандалу, а автогіганти знову опинилися під прицілом…

13.10.2025

Як страх і помилки впливають на перший досвід водіння

Щоб забезпечити безпечне водіння, початківцям водіям необхідно дотримуватися правил дорожнього руху, аналізувати ситуацію на дорозі…

13.10.2025

Названо 5 найгірших двигунів Kia всіх часів

Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія,…

13.10.2025

Toyota розсекретила нову Corolla з незвичайним космічним дизайном

Toyota готується презентувати на Токійському автосалоні концепт абсолютно нової Corolla, яка кардинально відрізняється від існуючих…

13.10.2025

Чому багато автосервісів відмовляються ремонтувати електромобілі

Хоча електромобілі загалом вважаються надійнішими за традиційні авто з ДВЗ, їх ремонт може стати серйозною…

13.10.2025