Авто

Універсали Volvo відходять у минуле: ринок віддає перевагу позашляховикам

Volvo офіційно оголосила про завершення випуску свого флагманського універсала V90 2025 – останні екземпляри зійдуть з конвеєра вже у вересні. Бренд, який довгі роки асоціювався з практичними та елегантними універсалами, тепер серйозно замислюється про повну відмову від цього типу кузова. Причина проста: сучасні покупці все частіше роблять вибір на користь кросоверів та позашляховиків, а універсали поступово втрачають популярність. Генеральний директор Volvo Джим Рон прямо заявив, що ринок змінився, і тепер високий кліренс та універсальність SUV виявляються більш затребуваними.

V90 йде, а його молодший товариш V60 поки ще залишиться в строю, але і його доля під питанням – оновлення не плануються. Тим не менш, шанувальники марки все ще можуть придбати компактні універсали Volvo, поки вони є. На зміну V90 на світовому ринку приходить електрична модель ES90, виконана у форматі п’ятидверного хетчбека, а седан S90 продовжить продаватися в Китаї та деяких країнах Азії, незважаючи на свій вік і другий рестайлінг.

Цікаво, що Volvo нещодавно відродила ім’я XC70, але тепер під цим індексом ховається не універсал, а повноцінний кросовер, орієнтований на китайський ринок та пропонований у гібридній версії. Щоб компенсувати догляд універсалів, компанія розглядає можливість змінити позиціонування XC60, щоб залучити колишніх шанувальників V90 та V60.

Відхід V90 відкриває дорогу для німецьких конкурентів: BMW, Audi та Mercedes-Benz продовжують пропонувати свої універсали бізнес-класу, а європейські автолюбителі, як і раніше, цінують цей тип кузова за практичність та економічність. Незважаючи на очевидні плюси кросоверів, універсали залишаються легшими, доступнішими та економічнішими, а деякі з них не поступаються SUV за прохідністю. Однак масовий перехід покупців на позашляховики зробив універсали рідкістю, і Volvo лише підлаштовується під нові реалії ринку, роблячи ставку на кросовери та електромобілі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volvo

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025