На вторинному ринку країни представлено безліч автомобілів у різних цінових сегментах. Проте низька ціна не гарантує відсутність проблем — найчастіше навпаки свідчить про наявність певних недоліків. Експерти розповіли в інтерв’ю журналістам, які моделі схильні до надмірної витрати масла та вимагають постійного контролю рівня технічної рідини.
Насамперед до масложору схильні двигуни німецького виробництва. Серед найбільш поширених на російському ринку моделей Skoda Octavia другого покоління і Volkswagen Passat B7 з двигуном 1,8 TSI. Вартість таких машин часто складає близько 350 тисяч гривень, і саме через високу витрату оливи вони продаються за низькою ціною.
Також у ціновому діапазоні 250-400 тисяч гривень можна знайти автомобілі BMW третьої та п’ятої серії. Моделі 2008 року часто оснащувалися двигунами N63, відомими високим споживанням масла. Незважаючи на офіційні дані про витрату приблизно один літр на 1000 кілометрів, власники машин із пробігом відзначають значно більші показники.
Honda Civic шостого покоління з 16-клапанним двигуном також потрапляє до списку схильних до масложеру. Велика витрата пов’язана з тим, що такі двигуни налаштовані на максимальну потужність і працюють на високих оборотах, тому рівень масла потребує регулярної перевірки.
Щодо корейських автомобілів, то проблеми з масложором спостерігаються у кросоверів Kia Soul і Sportage, а також Hyundai ix35. Серед легкових машин на особливу увагу заслуговують моделі з моторами об’ємом 2,0 літра серії G4KD/G4NA – такі встановлювалися на Kia Ceed , Optima, Cerato і Hyundai Sonata і Elantra.