Двигун внутрішнього згоряння може перегріватися через забруднення радіаторів, витік антифризу або відмову електроніки. Найчастіше перегрів виникає після сезону цвітіння тополь, кульбаб та інших рослин, коли ворсинки та пил забивають стільники радіатора. Загнуті соти також погіршують охолодження й підвищують ризик перегріву.
Витоки в системі охолодження знижують рівень антифризу, що неминуче призводить до зростання температури мотора. Рідина зазвичай втрачається через патрубки, розширювальний бачок, зношений радіатор або помпу. Ще одна поширена причина — несправності електроніки: вихід з ладу вентилятора охолодження, реле, проводки чи датчиків. У більш складних випадках можливий прогар прокладки або деформація головки блоку циліндрів, через що гази прориваються у систему охолодження.
Щоб продовжити ресурс двигуна, важливо своєчасно міняти не лише моторну оливу, а й антифриз. Експерти радять скоротити рекомендовані виробником інтервали заміни охолоджувальної рідини на 30–50%, що допоможе знизити ризик перегріву та дорогого ремонту.
Range Rover давно анонсував появу електричного кросовера. Прототип цієї моделі неодноразово зауважували під час дорожніх…
Іноді стандартна перевірка документів поліцією може перерости у нахабство чи грубість. Юристи радять кілька фраз,…
VW Group офіційно підтвердив, що припиняє випуск електромобіля Volkswagen ID.5 вже у 2027 році. Ця…
Електронний ручник замінив традиційне ручне гальмо і зараз встановлюється у все більше автомобілів. Він керується…
Tesla опублікувала відео з таймлапсом поїздки одного зі своїх автомобілів на системі Full Self-Driving (FSD)…
Підбірка перевірених часом і практичних автомобілів. При належному догляді та звичайній експлуатації вони здатні служити…
Leave a Comment