Двигун внутрішнього згоряння може перегріватися через забруднення радіаторів, витік антифризу або відмову електроніки. Найчастіше перегрів виникає після сезону цвітіння тополь, кульбаб та інших рослин, коли ворсинки та пил забивають стільники радіатора. Загнуті соти також погіршують охолодження й підвищують ризик перегріву.
Витоки в системі охолодження знижують рівень антифризу, що неминуче призводить до зростання температури мотора. Рідина зазвичай втрачається через патрубки, розширювальний бачок, зношений радіатор або помпу. Ще одна поширена причина — несправності електроніки: вихід з ладу вентилятора охолодження, реле, проводки чи датчиків. У більш складних випадках можливий прогар прокладки або деформація головки блоку циліндрів, через що гази прориваються у систему охолодження.
Щоб продовжити ресурс двигуна, важливо своєчасно міняти не лише моторну оливу, а й антифриз. Експерти радять скоротити рекомендовані виробником інтервали заміни охолоджувальної рідини на 30–50%, що допоможе знизити ризик перегріву та дорогого ремонту.
Hyundai готує масштабне оновлення свого найпопулярнішого кросовера Tucson, який дебютує у другій половині 2026 року…
Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…
Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…
Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…
Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…
Зупинка автомобіля на дорозі рідко приносить приємні емоції: водії часто одразу думають про штраф чи…
Leave a Comment