Двигун внутрішнього згоряння може перегріватися через забруднення радіаторів, витік антифризу або відмову електроніки. Найчастіше перегрів виникає після сезону цвітіння тополь, кульбаб та інших рослин, коли ворсинки та пил забивають стільники радіатора. Загнуті соти також погіршують охолодження й підвищують ризик перегріву.
Витоки в системі охолодження знижують рівень антифризу, що неминуче призводить до зростання температури мотора. Рідина зазвичай втрачається через патрубки, розширювальний бачок, зношений радіатор або помпу. Ще одна поширена причина — несправності електроніки: вихід з ладу вентилятора охолодження, реле, проводки чи датчиків. У більш складних випадках можливий прогар прокладки або деформація головки блоку циліндрів, через що гази прориваються у систему охолодження.
Щоб продовжити ресурс двигуна, важливо своєчасно міняти не лише моторну оливу, а й антифриз. Експерти радять скоротити рекомендовані виробником інтервали заміни охолоджувальної рідини на 30–50%, що допоможе знизити ризик перегріву та дорогого ремонту.
Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Leave a Comment