Двигун внутрішнього згоряння може перегріватися через забруднення радіаторів, витік антифризу або відмову електроніки. Найчастіше перегрів виникає після сезону цвітіння тополь, кульбаб та інших рослин, коли ворсинки та пил забивають стільники радіатора. Загнуті соти також погіршують охолодження й підвищують ризик перегріву.
Витоки в системі охолодження знижують рівень антифризу, що неминуче призводить до зростання температури мотора. Рідина зазвичай втрачається через патрубки, розширювальний бачок, зношений радіатор або помпу. Ще одна поширена причина — несправності електроніки: вихід з ладу вентилятора охолодження, реле, проводки чи датчиків. У більш складних випадках можливий прогар прокладки або деформація головки блоку циліндрів, через що гази прориваються у систему охолодження.
Щоб продовжити ресурс двигуна, важливо своєчасно міняти не лише моторну оливу, а й антифриз. Експерти радять скоротити рекомендовані виробником інтервали заміни охолоджувальної рідини на 30–50%, що допоможе знизити ризик перегріву та дорогого ремонту.
У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…
Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
Leave a Comment