Основні проблеми варіаторної коробки і як їх уникнути

Час читання: < 1 хв.
0
Основні проблеми варіаторної коробки і як їх уникнути

Варіаторна коробка є дуже проблемним вузлом. Особливо, якщо йдеться про старі моделі марки Nissan , де саме ця трансмісія найчастіше стає причиною звернення до сервісу. Автомеханік розповів, як продовжити ресурс CVT.

Основний момент – регулярна заміна трансмісійної рідини. Оптимальний інтервал становить 35–40 тисяч кілометрів. Але просте заливання нової олії не вирішує проблему. Важливо одночасно міняти обидва фільтри – основний, розташований у піддоні, і зовнішній, меншого розміру. Якщо цього не зробити, свіжа рідина вмить забрудниться, втратить в’язкість і перестане захищати механізм від зносу. А це, у свою чергу, прискорить перегрів та руйнування ременя.

Окрема тема – температурний режим. Варіатор дуже чутливий до перегріву, особливо в умовах міста або за агресивної їзди. Однак є рішення, підтверджене практикою: встановлення зовнішнього радіатора охолодження олії. Ця проста доробка допомагає стабілізувати температуру, знизити навантаження на внутрішні елементи та уникнути типових поломок – буксування, ривків та втрати тяги. Особливо актуально це для кросоверів, які часто працюють під навантаженням.

Реклама

Експерти сходяться на думці: варіатор не вибачає недбалості. Але при грамотному догляді може стати надійною частиною автомобіля на весь термін служби. Контроль температури, своєчасне обслуговування, оригінальні розхідники та акуратна експлуатація – все це дозволяє уникнути витрат на дорогий ремонт.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!