Багато власників бюджетних машин намагаються зробити своє ТЗ більш презентабельним. І досі найпростішим для цього варіантом багато хто вважає встановлення коліс більшого діаметра. Вони дійсно надають машині оригінальності. Проте, експерт виділив причини, з яких їх встановлення категорично заборонено.
Для цього купують легкосплавні диски, які коштують недешево, причому гуму вибирають на низькому профілі. Тут виникає відразу кілька моментів: такі колеса мають більшу вагу, ніж штатні. Отже, значно підвищується навантаження на мотор і ходову частину. В результаті це призводить до підвищення витрат палива; динаміка автомобіля, навпаки, знижується, а елементи підвіски швидше виходять із ладу.
Крім того, шини на низькому профілі набагато гірше справляються з ударними навантаженнями, що призводить до більш частих пошкоджень дисків і гуми. Несприятливо це позначається і на деталях підвіски, тому що ті зазнають більше пошкоджень від нерівностей дороги. При цьому, якщо врахувати, що такі комплекти коштують недешево, кількість витрат значно зростає.
У поліції нагадали, що встановлення коліс більшого діаметру, ніж рекомендовані виробником, карається штрафом у розмірі 680 гривень. Водночас водій отримає припис на усунення недоліків і проходження позапланового техогляду. Використання тільки рекомендованих виробником типорозмірів коліс забезпечує безпеку всім, хто знаходиться в авто, а також продовжує ресурс ТЗ.