Німецька компанія ADAC провела серію випробувань систем автоматичного екстреного гальмування (AEB), що працюють під час руху автомобіля заднім ходом. У тесті брали участь десять сучасних моделей, кожна з яких пройшла через симуляцію зіткнень із пішоходами, велосипедистами та різними перешкодами.
Порівняно з аналогічним дослідженням, проведеним шість років тому, результати виявилися значно кращими. Тоді жоден автомобіль не зміг успішно впоратися зі всіма сценаріями. Зараз же деякі машини продемонстрували високий рівень безпеки і впевнено уникнули зіткнень навіть з об’єктами, що рухаються.
Найбільше враження справили БМВ Х3, Вольво Ай-Х 30, Фольксваген Тігуан та Форд Пума. Вони стабільно розпізнавали перешкоди та вчасно активували гальма. Хендай Айонік 5 показав непогану реакцію, припустившись лише незначної помилки на низькій швидкості — приблизно 8 км/год. Але далеко не всі учасники тесту впоралися із завданнями.
Наприклад, Мерседес Е 220 не розпізнав макет дитини, що сидить в іграшковій машинці, що викликало занепокоєння в експертів. Шкода Еніак почала гальмування надто пізно, а БІД Сил не зумів зупинитися перед нерухомою перешкодою, хоча успішно зреагував на пішоходів та велосипедистів.
В ADAC наголошують, що наїзд на пішоходів під час руху назад залишається однією з найпоширеніших причин дорожньо-транспортних пригод у дворах, на парковках та в житлових зонах. Особливо часто страждають діти, які опиняються поза увагою камер і датчиків. Відсутність ефективної системи гальмування в таких ситуаціях може призвести до трагічних наслідків, навіть якщо водій їде мінімальною швидкістю.