Стояночне гальмо – важлива частина автомобіля, але зараз класичний “ручник” майже повністю витіснений електронним. Деякі водії взимку його не використовують, інші – без проблем. Розберімося.
Класичний ручник працює через троси, що блокують задні колеса колодками. Раніше була рекомендація не ставити авто на ручник узимку: при відлигах і заморозках конструкція могла намокнути та примерзнути, колеса блокувалися, а відігріти гальма було важко.
Сьогодні ситуація змінилася. Сучасні колодки швидко висихають, а дискові гальма ззаду та конструкції з “різьбовим” поршнем практично не примерзають. Електронне гальмо стоянки активується натисканням кнопки і теж не створює проблем узимку.
Відмовитися від ручника варто власникам старих авто з барабанними гальмами або якщо електронний “ручник” працює на барабанну систему. В інших випадках, включаючи дискові та сучасні механічні системи, боятися примерзання не потрібно – ручник безпечний у будь-яку погоду.




