Звичка глушити двигун відразу після поїздки по трасі може обернутися серйозними витратами – особливо для власників автомобілів з турбонаддувом. Про це нагадав автомеханік, за його словами, більшість водіїв не надають значення тому, наскільки сильно нагрівається турбіна під час руху на високих швидкостях, і продовжують діяти за звичкою, вимикаючи запалення одразу після зупинки.
Під час руху трасою турбокомпресор розганяється до 250 тисяч обертів на хвилину, а температура його робочих елементів досягає 1000 градусів за Цельсієм. Коли двигун вимикається миттєво, подача оливи припиняється, але при цьому деталі ще не встигають охолонути. В результаті залишки оливи починають буквально пригоряти до стінок, перетворюючись на тверді відкладення. Згодом це призводить до закупорки масляних каналів, погіршення мастила і, як наслідок, виходу турбіни з ладу.
Вартість такої поломки може досягати 100 тисяч гривень, особливо якщо йдеться про сучасні турбовані дизелі або бензинові мотори. Навіть відновлення коштуватиме недешево. Олексій Степанцов наголошує: всього 1–1,5 хвилини холостого ходу після інтенсивної поїздки достатньо, щоб гаряче залізо охололо, а система мастила продовжувала працювати до повного завершення обертання турбіни. Цей простий крок може продовжити термін служби вузла на роки.
Крім того, фахівець рекомендує відключати систему старт-стоп у пробках, щоб не провокувати надлишкові пуски та перегрів. Заміна оливи має проводитися кожні 7,5–9 тисяч кілометрів, з використанням лише марок, які рекомендує виробник. А після холодного запуску краще утриматись від різких прискорень.
Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…
Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…
При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…
Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…
Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Leave a Comment