Купівля вживаного автомобіля залишається найпопулярнішим способом змінити особистий транспорт. Але найбільше покупців лякає можливість придбати машину з серйозними проблемами в двигуні – адже це “серце” автомобіля, і його ремонт може обійтися дуже дорого. Наш автоексперт пояснює, на що звертати увагу, щоб не потрапити в халепу.
Перше, що варто перевірити – це колір і характер диму з вихлопної труби. Це простий і дуже інформативний тест.
Перед перевіркою прогрійте мотор до робочої температури (10-15 хвилин), потім зробіть кілька різких натискань на газ. Якщо з’являється сизий (сірувато-синій) дим, це тривожний сигнал: двигун може “спалювати” оливу. Причини – зношені поршневі кільця, маслознімні ковпачки або навіть проблеми з турбіною.
Біла пара – нормальне явище у холодну погоду. Але якщо вона не зникає після прогріву і має запах антифризу – ймовірно, у циліндри потрапляє охолоджувальна рідина (може бути пробита прокладка ГБЦ).
Чорний дим – ознака збагаченої паливної суміші або несправностей у системі впорскування. Це менш критично, ніж “масляний” дим, але все ж вимагає уваги.
Огляньте моторний відсік. Шукайте сліди патьоків оливи, антифризу чи інших технічних рідин, особливо в районі стику головки блоку з самим блоком – саме там знаходиться прокладка ГБЦ, пробій якої часто проявляється підтіканням.
Також звертайте увагу на надмірну кількість герметика в місцях з’єднань – це може бути спроба приховати текти. Нерідні патрубки, хомути та свіжі болти на двигуні – ознаки ремонту, не завжди якісного.
Після візуального огляду заведіть двигун. У нормі він повинен працювати рівно, без вібрацій, стуків чи деренчання.
Сильна вібрація, сторонні шуми або нестабільні оберти холостого ходу – все це сигнали потенційних проблем із подушками двигуна, запалюванням, ГРМ або навіть глибоких внутрішніх несправностей. Будь-який незвичний звук – привід насторожитися.
Погляньте на щиток приладів. Якщо горить лампа “Check Engine” чи інші попереджувальні індикатори – машину треба діагностувати глибше.
Недобросовісні продавці можуть навіть виймати лампочки, щоб приховати помилки. Вирішити проблему допоможе звичайний OBD-II сканер або Bluetooth-адаптер – він покаже активні й збережені коди несправностей.
Обов’язково проведіть тест-драйв. Автомобіль має добре реагувати на газ, впевнено набирати оберти, не диміти під час розгону. Якщо розгін млявий, з’являються провали або дивні звуки – можлива проблема з компресією, паливною системою або турбіною.
Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…
Європейський директор KIA Марк Хедрич зробив несподівану заяву, зазначивши, що випуск електромобілів дешевше за 20-22…
комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає…
Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO…
Проїзд блокпостів в Україні став звичною частиною щоденних поїздок, але навіть стандартна перевірка може затягнутися,…
Багато водіїв не підозрюють, що їхній автомобіль має функції, що виходять за рамки звичайних можливостей.…
Leave a Comment