Купівля вживаного автомобіля залишається найпопулярнішим способом змінити особистий транспорт. Але найбільше покупців лякає можливість придбати машину з серйозними проблемами в двигуні – адже це “серце” автомобіля, і його ремонт може обійтися дуже дорого. Наш автоексперт пояснює, на що звертати увагу, щоб не потрапити в халепу.
Перше, що варто перевірити – це колір і характер диму з вихлопної труби. Це простий і дуже інформативний тест.
Перед перевіркою прогрійте мотор до робочої температури (10-15 хвилин), потім зробіть кілька різких натискань на газ. Якщо з’являється сизий (сірувато-синій) дим, це тривожний сигнал: двигун може “спалювати” оливу. Причини – зношені поршневі кільця, маслознімні ковпачки або навіть проблеми з турбіною.
Біла пара – нормальне явище у холодну погоду. Але якщо вона не зникає після прогріву і має запах антифризу – ймовірно, у циліндри потрапляє охолоджувальна рідина (може бути пробита прокладка ГБЦ).
Чорний дим – ознака збагаченої паливної суміші або несправностей у системі впорскування. Це менш критично, ніж “масляний” дим, але все ж вимагає уваги.
Огляньте моторний відсік. Шукайте сліди патьоків оливи, антифризу чи інших технічних рідин, особливо в районі стику головки блоку з самим блоком – саме там знаходиться прокладка ГБЦ, пробій якої часто проявляється підтіканням.
Також звертайте увагу на надмірну кількість герметика в місцях з’єднань – це може бути спроба приховати текти. Нерідні патрубки, хомути та свіжі болти на двигуні – ознаки ремонту, не завжди якісного.
Після візуального огляду заведіть двигун. У нормі він повинен працювати рівно, без вібрацій, стуків чи деренчання.
Сильна вібрація, сторонні шуми або нестабільні оберти холостого ходу – все це сигнали потенційних проблем із подушками двигуна, запалюванням, ГРМ або навіть глибоких внутрішніх несправностей. Будь-який незвичний звук – привід насторожитися.
Погляньте на щиток приладів. Якщо горить лампа “Check Engine” чи інші попереджувальні індикатори – машину треба діагностувати глибше.
Недобросовісні продавці можуть навіть виймати лампочки, щоб приховати помилки. Вирішити проблему допоможе звичайний OBD-II сканер або Bluetooth-адаптер – він покаже активні й збережені коди несправностей.
Обов’язково проведіть тест-драйв. Автомобіль має добре реагувати на газ, впевнено набирати оберти, не диміти під час розгону. Якщо розгін млявий, з’являються провали або дивні звуки – можлива проблема з компресією, паливною системою або турбіною.
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment