При виборі автомобіля основна увага зазвичай приділяється стану кузова. Якщо на поверхні помітні сліди корозії, таку машину найчастіше вважають непридатною для покупки. Іноді складається враження, що виробники спеціально використовують матеріали, схильні до іржі, адже є алюміній, пластик, карбон і титан. Проте ситуація набагато складніша, як пояснив експерт у розмові з журналістами.
Нержавіюча сталь могла б стати гарною альтернативою оцинкованим кузовам, але має свої мінуси: вона занадто м’яка і дорога. Автомобіль з цього матеріалу буде важким та крихким. Алюмінієві сплави відрізняються легкістю та гарною стійкістю до корозії, проте вони дорожчі та складніші у зварюванні.
Титан — ще одна можлива заміна, але його висока ціна унеможливлює використання в масовому виробництві. За вартістю він приблизно в шість разів дорожчий за алюміній. Головний його конкурент – карбон, який складається з полімеру та епоксидної смоли. Його часто використовують у преміальних автомобілях, проте це значно збільшує їхню вартість.
Перехід на дорожчі матеріали зараз не тільки технічно складний, а й економічно невигідний для виробників. Створення довговічних машин веде до зниження попиту нові моделі, що негативно позначається на продажах. Тому більшість автомобілів зберігають привабливий зовнішній вигляд лише протягом гарантійного терміну експлуатації.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment