При виборі автомобіля основна увага зазвичай приділяється стану кузова. Якщо на поверхні помітні сліди корозії, таку машину найчастіше вважають непридатною для покупки. Іноді складається враження, що виробники спеціально використовують матеріали, схильні до іржі, адже є алюміній, пластик, карбон і титан. Проте ситуація набагато складніша, як пояснив експерт у розмові з журналістами.
Нержавіюча сталь могла б стати гарною альтернативою оцинкованим кузовам, але має свої мінуси: вона занадто м’яка і дорога. Автомобіль з цього матеріалу буде важким та крихким. Алюмінієві сплави відрізняються легкістю та гарною стійкістю до корозії, проте вони дорожчі та складніші у зварюванні.
Титан — ще одна можлива заміна, але його висока ціна унеможливлює використання в масовому виробництві. За вартістю він приблизно в шість разів дорожчий за алюміній. Головний його конкурент – карбон, який складається з полімеру та епоксидної смоли. Його часто використовують у преміальних автомобілях, проте це значно збільшує їхню вартість.
Перехід на дорожчі матеріали зараз не тільки технічно складний, а й економічно невигідний для виробників. Створення довговічних машин веде до зниження попиту нові моделі, що негативно позначається на продажах. Тому більшість автомобілів зберігають привабливий зовнішній вигляд лише протягом гарантійного терміну експлуатації.
Купівля вживаного автомобіля залишається найпопулярнішим способом змінити особистий транспорт. Але найбільше покупців лякає можливість придбати…
Експерт провів глибокий аналіз ринку вживаних автомобілів і назвав моделі, які можна сміливо розглядати навіть…
Після придбання нового автомобіля хочеться одразу випробувати його потужність — різко розігнатися, обігнати інших на…
Купівля автомобіля як інвестиції не завжди є гарною ідеєю. Особливо коли людина обирає певні моделі…
Британське видання What Car, разом з MotorEasy провело масштабне дослідження надійності автомобілів, опитавши майже 30…
Tesla стикається з серйозними труднощами на європейському ринку: продаж електромобілів компанії різко просів практично у…
Leave a Comment