При виборі автомобіля основна увага зазвичай приділяється стану кузова. Якщо на поверхні помітні сліди корозії, таку машину найчастіше вважають непридатною для покупки. Іноді складається враження, що виробники спеціально використовують матеріали, схильні до іржі, адже є алюміній, пластик, карбон і титан. Проте ситуація набагато складніша, як пояснив експерт у розмові з журналістами.
Нержавіюча сталь могла б стати гарною альтернативою оцинкованим кузовам, але має свої мінуси: вона занадто м’яка і дорога. Автомобіль з цього матеріалу буде важким та крихким. Алюмінієві сплави відрізняються легкістю та гарною стійкістю до корозії, проте вони дорожчі та складніші у зварюванні.
Титан — ще одна можлива заміна, але його висока ціна унеможливлює використання в масовому виробництві. За вартістю він приблизно в шість разів дорожчий за алюміній. Головний його конкурент – карбон, який складається з полімеру та епоксидної смоли. Його часто використовують у преміальних автомобілях, проте це значно збільшує їхню вартість.
Перехід на дорожчі матеріали зараз не тільки технічно складний, а й економічно невигідний для виробників. Створення довговічних машин веде до зниження попиту нові моделі, що негативно позначається на продажах. Тому більшість автомобілів зберігають привабливий зовнішній вигляд лише протягом гарантійного терміну експлуатації.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment