При виборі автомобіля основна увага зазвичай приділяється стану кузова. Якщо на поверхні помітні сліди корозії, таку машину найчастіше вважають непридатною для покупки. Іноді складається враження, що виробники спеціально використовують матеріали, схильні до іржі, адже є алюміній, пластик, карбон і титан. Проте ситуація набагато складніша, як пояснив експерт у розмові з журналістами.
Нержавіюча сталь могла б стати гарною альтернативою оцинкованим кузовам, але має свої мінуси: вона занадто м’яка і дорога. Автомобіль з цього матеріалу буде важким та крихким. Алюмінієві сплави відрізняються легкістю та гарною стійкістю до корозії, проте вони дорожчі та складніші у зварюванні.
Титан — ще одна можлива заміна, але його висока ціна унеможливлює використання в масовому виробництві. За вартістю він приблизно в шість разів дорожчий за алюміній. Головний його конкурент – карбон, який складається з полімеру та епоксидної смоли. Його часто використовують у преміальних автомобілях, проте це значно збільшує їхню вартість.
Перехід на дорожчі матеріали зараз не тільки технічно складний, а й економічно невигідний для виробників. Створення довговічних машин веде до зниження попиту нові моделі, що негативно позначається на продажах. Тому більшість автомобілів зберігають привабливий зовнішній вигляд лише протягом гарантійного терміну експлуатації.
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Напередодні автосалону в Ченду 2025 року Mercedes-Benz готує до дебюту новий електричний седан CLA 2026,…
Ford Bronco Sport , що нещодавно пройшов рестайлінг, найближчими роками чекає ще одне оновлення. За…
Останнім часом в Україні зросла популярність замовлення старих автомобілів зі США. На американських онлайн-аукціонах можна…
Leave a Comment