Один з найбільш шанованих спортседанів в історії — BMW M5 покоління E39 — цілком міг піти іншим шляхом. На ранньому етапі розробки інженери BMW розглядали варіанти з рядним «шестіркою» і навіть V6 з турбонаддувом. Так, V6, незважаючи на те, що баварці ніколи не робили такої конфігурації. Причина — бажання заощадити на розробці, орієнтуючись на скромні продажі в США, де попередня M5 продавалася неохоче.
Рішення прийняти 5,0-літровий V8 S62 стало компромісом між потужністю і витратами. Інженери переробили існуючий M62, збільшивши об’єм, додавши восьмиклапанний впуск і довівши потужність до 394 к.с. в американській версії. Важливу роль зіграла і шестиступінчаста «механіка», тоді як конкуренти пропонували тільки автомати.
У підсумку M5 E39 розійшлася тиражем майже 20 тисяч екземплярів, половина з яких — в США. S62 став знаковим мотором, доживши до BMW Z8 і гоночних модифікацій. А ідея з V6 пішла в архів разом з дворічною затримкою проекту.
Незалежний дизайнер представив версію спортивного купе, яка виконана у мінімалістичному дизайні. Серед усього іншого, машина…
Водії, які звикли знижувати швидкість лише перед камерами автофіксації, щоб уникнути штрафів, незабаром можуть позбутися…
Сучасні SUV давно перестали бути лише "ненажерливими джипами". Завдяки стрімкому розвитку технологій, сьогодні інженери вміло…
До основних, але часом упускаемых з уваги особливостей сучасних автомобілів відносяться попереджувальні звуки, які вони…
У Мережі з'явилося свіже відео, де докладно показано, як виглядатиме нова бюджетна версія Tesla Model…
Вперше Tesla Cybertruck 2025 пройшов публічний краш-тест за стандартами американського IIHS – про це повідомив…
Leave a Comment