Це – міф, який ґрунтується на застарілих уявленнях про вентиляцію та охолодження в автомобілях. Сучасні авто обладнані системами, які не дозволяють вихлопним газам потрапити до салону:
Що стосується навантаження на двигун – так, у заторі на кондиціонер справді припадає більше роботи, оскільки немає зустрічного потоку повітря. Але якщо система охолодження справна, рівень антифризу в нормі, і радіатор не забруднений, ризику перегріву немає. Єдине – кондиціонер збільшить витрату пального.
Щоб зменшити навантаження та підвищити ефективність охолодження, можна активувати режим рециркуляції – система буде охолоджувати вже частково прохолодне повітря зсередини, а не гаряче з вулиці.
Після стоянки на сонці автомобіль легко перетворюється на сауну. Щоб не страждати в перші хвилини поїздки, дотримуйтесь простого алгоритму:
Таким чином, навіть у розпеченому автомобілі можна швидко створити комфортну температуру, не наражаючи себе на перегрів чи незручності.
Старі електромобілі стрімко дешевшають — це робить їх привабливими для покупців. Адже електрокари втрачають у…
Портал CarEdge опублікував свіжий рейтинг автомобілів, які найгірше продаються на американському ринку в 2025 році.…
Здавалося б, підвіска в автомобілі - це один із найнадійніших вузлів, який служить по 100-200 тисяч кілометрів…
Перші фотографії салону найдешевшої машини Tesla опублікував @42 Garage, при цьому сидіння та дверні карти…
З моменту запуску нового покоління Land Rover Defender його квадратна форма кузова і брутальний дизайн…
Німецький автоклуб ADAC провів чотирирічний ресурсний тест електромобіля Volkswagen ID.3 Pro S та отримав вражаючі…
Leave a Comment