Це – міф, який ґрунтується на застарілих уявленнях про вентиляцію та охолодження в автомобілях. Сучасні авто обладнані системами, які не дозволяють вихлопним газам потрапити до салону:
Що стосується навантаження на двигун – так, у заторі на кондиціонер справді припадає більше роботи, оскільки немає зустрічного потоку повітря. Але якщо система охолодження справна, рівень антифризу в нормі, і радіатор не забруднений, ризику перегріву немає. Єдине – кондиціонер збільшить витрату пального.
Щоб зменшити навантаження та підвищити ефективність охолодження, можна активувати режим рециркуляції – система буде охолоджувати вже частково прохолодне повітря зсередини, а не гаряче з вулиці.
Після стоянки на сонці автомобіль легко перетворюється на сауну. Щоб не страждати в перші хвилини поїздки, дотримуйтесь простого алгоритму:
Таким чином, навіть у розпеченому автомобілі можна швидко створити комфортну температуру, не наражаючи себе на перегрів чи незручності.
Сучасний автомобільний ринок розвивається настільки швидко, що власник ще не встигає освоїти одну систему, як…
Компанія Tesla представила оновлення для своїх середньорозмірних електромобілів Model 3 та Model Y, завдяки якому…
Для контролю якості послуг шиномонтажу зручно, коли клієнт може перебувати поруч і спостерігати за роботою…
Найкращі сімейні SUV у 2025 році охоплюють різні категорії та типи приводу, щоб задовольнити потреби…
Компактний кросовер Nissan Juke поточного покоління виявився найпроблемнішим автомобілем на ринку Великобританії. Такі результати показало…
Експерти називають кілька моделей серед найнадійніших дизельних автомобілів. Серед них часто фігурують Skoda Superb, BMW…
Leave a Comment