Це – міф, який ґрунтується на застарілих уявленнях про вентиляцію та охолодження в автомобілях. Сучасні авто обладнані системами, які не дозволяють вихлопним газам потрапити до салону:
Що стосується навантаження на двигун – так, у заторі на кондиціонер справді припадає більше роботи, оскільки немає зустрічного потоку повітря. Але якщо система охолодження справна, рівень антифризу в нормі, і радіатор не забруднений, ризику перегріву немає. Єдине – кондиціонер збільшить витрату пального.
Щоб зменшити навантаження та підвищити ефективність охолодження, можна активувати режим рециркуляції – система буде охолоджувати вже частково прохолодне повітря зсередини, а не гаряче з вулиці.
Після стоянки на сонці автомобіль легко перетворюється на сауну. Щоб не страждати в перші хвилини поїздки, дотримуйтесь простого алгоритму:
Таким чином, навіть у розпеченому автомобілі можна швидко створити комфортну температуру, не наражаючи себе на перегрів чи незручності.
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Експерт розвінчав кілька міфів про втрату переваг електромобілів у зимовий період. Він пояснив, що сучасні…
Цього тижня відбулася офіційна прем'єра дев'ятого покоління культового пікапа Toyota Hilux. Попередні покоління цього автомобіля…
Volkswagen представив новий електричний кросовер Yoz 08, створений у співпраці з китайською компанією JAC спеціально…
Leave a Comment