Це – міф, який ґрунтується на застарілих уявленнях про вентиляцію та охолодження в автомобілях. Сучасні авто обладнані системами, які не дозволяють вихлопним газам потрапити до салону:
Що стосується навантаження на двигун – так, у заторі на кондиціонер справді припадає більше роботи, оскільки немає зустрічного потоку повітря. Але якщо система охолодження справна, рівень антифризу в нормі, і радіатор не забруднений, ризику перегріву немає. Єдине – кондиціонер збільшить витрату пального.
Щоб зменшити навантаження та підвищити ефективність охолодження, можна активувати режим рециркуляції – система буде охолоджувати вже частково прохолодне повітря зсередини, а не гаряче з вулиці.
Після стоянки на сонці автомобіль легко перетворюється на сауну. Щоб не страждати в перші хвилини поїздки, дотримуйтесь простого алгоритму:
Таким чином, навіть у розпеченому автомобілі можна швидко створити комфортну температуру, не наражаючи себе на перегрів чи незручності.
Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…
У 2023 році Tesla оновила електроседан Model 3, відмовившись від традиційних важелів-поворотників на користь сенсорних…
Toyota вважається безперечним лідером у галузі гібридних автомобілів, фактично винайшовши цю технологію з моделлю Prius,…
Компанія Audi разом із концерном SAIC розпочала продаж у Китаї першого електромобіля нової лінійки під…
Головна проблема, яка виникає під час експлуатації електромобілів, у майбутньому буде пов’язана з батареями. Через…
З прем'єрою нового покоління кросовера Toyota RAV4 ходили чутки про плани компанії Toyota щодо випуску…
Leave a Comment