Це – міф, який ґрунтується на застарілих уявленнях про вентиляцію та охолодження в автомобілях. Сучасні авто обладнані системами, які не дозволяють вихлопним газам потрапити до салону:
Що стосується навантаження на двигун – так, у заторі на кондиціонер справді припадає більше роботи, оскільки немає зустрічного потоку повітря. Але якщо система охолодження справна, рівень антифризу в нормі, і радіатор не забруднений, ризику перегріву немає. Єдине – кондиціонер збільшить витрату пального.
Щоб зменшити навантаження та підвищити ефективність охолодження, можна активувати режим рециркуляції – система буде охолоджувати вже частково прохолодне повітря зсередини, а не гаряче з вулиці.
Після стоянки на сонці автомобіль легко перетворюється на сауну. Щоб не страждати в перші хвилини поїздки, дотримуйтесь простого алгоритму:
Таким чином, навіть у розпеченому автомобілі можна швидко створити комфортну температуру, не наражаючи себе на перегрів чи незручності.
Японський автовиробник Lexus подав заявку на реєстрацію товарного знаку ZC до Європейського патентного відомства. Судячи…
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Leave a Comment