Евробляхи і не тільки. П’ять кращих б/у авто для розсудливих людей

Час читання: 7 хв.
0

Україна знову трясуть евробляхери зі своїми протестами і хотєлками. Влада, схоже, йде їм назустріч, нехай і не такими бадьорими темпами як хотілося б протестуючих. Отже, Україна скоро накриє нова хвиля тепер уже цілком легальних дешевих іномарок. Що вибрати собі?

Автор цих рядків у своїх матеріалах послідовно відстоює ідею розумного вибору вживаного авто.

Завжди знайдуться гарячі хлопці, які готові пересісти з дідівських жигулів на будь-який старенький німецький автопром. Нехай це навіть відро з болтами, зібране з двох, а то й трьох донорів, з вирізаними каталізаторами, що чадить так, ніби його заправляють не солярой, а людськими стражданнями.

Реклама

Їх життя нічому не вчить, тому вони часто розмінюють вже другу-третю-п’яту «евробляху», оскільки купити наступну дешевше, ніж ремонтувати попередню.

Але цільовою аудиторією цієї статті є люди, які хочуть купити машину відносно недорого, зате серйозно і надовго.

З новими законами про розмитнення зробити це стане трохи простіше, ніж раніше, але ми не будемо обмежуватися лише «евробляхамі».

По суті, ми вибираємо п’ять автомобілів, які (за умови, що вибір був ретельним і розумним) будуть максимально довго радувати власника і зажадають найменше грошей на обслуговування і ремонти.

Традиційно спираємося не тільки на думку опитаних нами майстрів профільних СТО, а й на статистику замовлення запчастин в онлайн-магазинах. Це дозволяє скласти уявлення про найбільш частих поломок, з якими стикаються власники авто.

Всі описані авто вміщаються в цінову категорію – $ 2-5 тис за нерозмитнене авто і $ 6-10 тис за авто на укр реєстрації (в залежності від комплектації та стану).

Audi A6 C5 (2000-2004)

Rudolf Stricker

Один з найпопулярніших автомобілів серед евробляхерів (особливо в кузові універсал).

І не дарма. Це остання «справжня» Audi. Покоління C5 випускалося з 1997 року, це добротний і надійний німецький автомобіль родом з 1990-х, коли дерева були вищі, небо блакитніше, а машини робилися на століття.

Добротний кузов (все ще зі сталі з оцинкуванням, алюмінієвими були тільки капот і кришка багажника). Міцна і витривала підвіска. Надійні (здебільшого) двигуни. Відмінна «механіка» і добротні «автомати» (до ери DSG було ще далеко).

А ще A6 C5 – це пристойна керованість, просторий салон і великий багажник (навіть у седана, що вже говорити про універсал).

Колись A6 була еталоном надійності, але зараз ці машини вже в пристойному віці і з колосальними пробігами – якщо хтось вірить в дизельні 15-річні машини з Німеччини з пробігом 150 тис км, то передавайте привіт своїм реальним друзям синім ельфам і Червоної шапочці.

І все ж, якщо ви знайдете доглянуту машину, то вона буде досить щадним варіантом для вашого гаманця.

За статистикою власники рестайлінгової A6 С5 найчастіше замовляють запчастини для ходової (амортизатори, важелі підвіски, сайлентблоки, наконечники рульової тяги, стійки стабілізатора). Також в списку найбільш затребуваних запчастин фігурують термостат, водяний насос, гальмівні шланги, насос омивача, опора двигуна, датчики температури, котушки запалювання.

Словом, вік таких авто дається взнаки.

Майстри рекомендують спочатку вберегти себе від серйозних проблем, відкинувши деякі варіанти при купівлі авто. Наприклад, віддати перевагу надійні бензинові двигуни 1,8 л з турбіною і атмосферники 2,4 і 2,8 л, але не брати більше проблема 2- і 3-літрові мотори, а також 4,2 л, які зазвичай купуються «гонщиками» і в такому солідному віці вже перебувають в жалюгідному стані.

На A6 C5 ставилися два дизеля (1,9 і 2,5 л), обидва цілком надійні, хіба що перший слабенький для такої великої машини, тому часто його більше гвалтують.

Ні в якому разі не можна брати A6 з варіатором, вони були вельми недовговічні, не дивно, що німці від них незабаром відмовилися. Ручні та автоматичні коробки передач на A6 досить живучі.

Skoda Octavia Tour (2006-2010)

Vauxford

Нинішня Skoda – невід’ємна частина VAG з усіма витікаючими наслідками. Ці машини прекрасні і безумовно коштують своїх грошей, але брати їх бажано новими, щоб встигнути продати до початку перших неприємностей.

Але колись Skoda була символом надійності і практичності, фактично, на рівні з японцями. Здебільшого – завдяки моделі Octavia Tour, яка протрималася на конвеєрі аж 14 років (з 1996 по 2010 рр).

У народі Octavia Tour полюбили за практичність. В першу чергу, за величезний багажник (тут навіть за універсалами ганятися не треба, в звичайний люфтбек влазить півквартири). Ну і за надійність і простоту в ремонті, звичайно.

Оцинкований кузов гідно пручається корозії на українських дорогах, які посипають сіллю, хімією і чортзна-чим ще взимку. Ходова славиться «неубіваемий», частково завдяки своїй простоті (ззаду «балка»). Двигуни – прості і недорогі в ремонті. «Автомати» на Octavia були рідкістю, а таку надійну «механіку» вбити – треба вміти.

Мотористи радять вибирати або простенький атмосферник 1,6 л, або непогано зарекомендував себе турбомотор 1,8 л. Це, що стосується бензинових моторів. Дизель 1,9 л теж відмінно зарекомендував себе. Причому, він зустрічається в двох версіях – без турбіни (рідко), і з турбіною (часто). Другий варіант їде набагато краще, але перший взагалі відноситься до давно забутої категорії «невбиваних» і дешевих в обслуговуванні.

Картина по запчастинах досить красномовна. Власники частіше всіх замовляють елементи ходової (втулки і стійки стабілізатора, амортизатори, кульові опори, опорні підшипники, наконечники рульової тяги). Серед інших популярних запитів – пильовики рульової рейки, котушки запалювання, сальники коленвала, прокладка клапанної кришки, термостати, водяні насоси.

Toyota Corolla (2008-2011)

Aero 777

Toyota наполегливо тримає марку. Якщо і залишилися в світі машини, для яких 200 тис км пробігу – це лише розминка, то шукати їх варто саме з шильдиком Toyota.

Corolla не відрізняється вибуховою динамікою і спортивною керованістю, але цілком комфортна і простора для невеликої сім’ї. А ще вона дуже практична, якщо ви не з тих, хто хоче витрачати вечора на форумах автолюбителів, а вихідні – в автосервісах.

Corolla при належному догляді вимагає мінімального уваги навіть при великих пробігах. Мотористи не радять бензинові мотори 1,3 і 1,4 л (але у нас вони зустрічаються досить рідко на машинах цих років), зате двигуни 1,6 і 1,8 л цілком надійні і прості в обслуговуванні. З Європи до нас іноді потрапляють дизельні Corolla цих років (2 л), їх краще не брати, кажуть майстри, в обслуговуванні є свої нюанси, і зі специфікою цих моторів в Україні мало хто знайомий. Зате 1,4-літровий дизель вельми простий і надійний. Інше питання – чи захочете ви їздити на машині, у якій розгін до «сотні» займає 15 сек?

Від покупки Corolla з варіатором, зрозуміло, краще утриматися. Варіатор часто починає «брикатися» вже до 100 тис. км.

«Механіка» не вбиває, тут питань немає. «Автомати» теж надійні.

Слабке місце Corolla, як і більшості автомобілів Toyota – рульова рейка. Часто їй вже потрібно приділяти увагу до пробігу 150 тис км. Бувають і проблеми з електрикою, характерні для більшості японських авто.

Але в цілому Corolla – еталон надійності.

За статистикою власники Corolla цих років найчастіше замовляють … лампи дальнього світла (!), А також елементи ходової частини (стійки і втулки стабілізатора, сайлентблоки і кермові тяги, комплекти пильовиків і відбійників і т. Д.). Також в списку фігурують комплект зчеплення, вижимний підшипник, прокладка головки блоку циліндрів, гальмівні шланги, водяний насос.

Opel Astra (2010-2012)

M 93

Напевно, самий нудний і непримітний автомобіль на світлі – Opel Astra проте, є мало не ідеальним вибором для людини, яка хоче непомітний, але прагматичний б / у автомобіль.

Astra зірок з неба не хапає. Це типовий середняк – по керованості, динаміці і комфорту, місткості і т. Д.

Зате машина може похвалитися надійністю, простотою в ремонті і невисокими цінами на запчастини.

Та й за вартістю Astra виглядає вельми привабливо. В одному і тому ж бюджеті, що і однокласники, Astra може бути на пару років молодше, та й пробіг буде поменше.

Ще один плюс Astra – машина настільки непримітна, що її не купують ні «гонщики», ні «понторезов». Легше вибрати автомобіль в пристойному стані, ніж у випадку з багатьма конкурентами в цьому класі.

Статистика замовлень красномовна – найчастіше беруть запчастини для ходової (втулки стабілізатора, кульові опори і т. Д.), Хоча вистачає й інших запитів (прокладка клапанної кришки, датчик парктроника, датчик тиску масла, котушка запалювання, термостат, насос омивача).

Volvo S60 (2006-2008)

Чи не найнадійніший і простій в обслуговуванні автомобіль, якщо поглядати в бік преміум.

Байки про надмірно дорогих запчастинах і божевільних цінах на обслуговування Volvo, як правило, поширюють ті, хто лише проводжає шведські авто заздрісними поглядами на дорозі.

Так, в Україні не так вже й багато профільних сервісів Volvo, а куди попало з такою машиною не поткнешся. Але найвища надійність, а тому і рідкість звернення в сервіси це компенсує. А ціни на запчастини – не вище, ніж у німецьких авто.

Найбільш надійними двигунами S60 першого покоління є 5-циліндрові 2,4-літрові бензинові і дизельні мотори. При належному догляді вони спокійно витримують пробіги понад 300 тис км без серйозних ремонтів. Турбомотор 2,5 л теж добре себе зарекомендував, хоча його ресурс поменше, в першу чергу через турбіни, яка вимагає заміни або ремонту раз в 100-150 тис. Км.

Мотори Volvo споживають масло при активній їзді, це нормально, головне вчасно доливати, і проблем не буде, кажуть майстри. Та й взагалі, головне все робити по інструкції, адже шведи ще педантичніші німців. Про ресурс двигунів говорить хоча б інтервал заміни ременя ГРМ (160 тис. Км).

Ходова у S60 теж дуже надійна. Якщо не «вбивати» машину на поганих дорогах, то серйозної уваги ходова вимагає не частіше, ніж раз в 100-150 тис. Км.

За словами деяких майстрів, S60 в змісті обходиться приблизно на 15-20% дорожче, ніж Toyota Avensis і приблизно на 30-40% дешевше, ніж BMW 3 Series. При цьому по комфорту S60 радикально перевершує першу, і мало в чому поступається другий.

Серед замовлень запчастин лідирують сайлентблоки важеля, стійка стабілізатора, рульова тяга, опори двигуна. З більш-менш «серйозних» запчастин найчастіше замовляють радіатор кондиціонера (він розташований низько під бампером і активно збирає камінці і всяку бруд), а також водяний насос.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!