Авто

Новий позашляховик Renault, який кращий за Duster, показали «вживу»

Share

Renault активно працює над розширенням лінійки позашляхових моделей для ринків Латинської Америки та інших регіонів. Одним із головних майбутніх проєктів бренду стане новий пікап Niagara, який французи вперше представили як концепт у 2023 році. Тепер поступово з’являються подробиці про те, як виглядатиме серійна версія цього автомобіля.

Нещодавно Renault показала свій новий кросовер Boreal, і саме він, за чутками, задасть стиль для пікапа Niagara. Незалежний дизайнер Kleber Silva зі студії KDesignAG вже уявив, як виглядатиме товарна версія, створивши реалістичні рендери. Художник переніс основні елементи дизайну Boreal на майбутній пікап – це стосується насамперед передньої частини кузова. Якщо довіряти його візуалізації, Niagara отримає схожі фари, решітку радіатора та масивний бампер, що робить пікап впізнаваним і водночас сучасним.

Серійна версія пікапа Renault Boreal (спекулятивний рендер)

Є висока ймовірність, що пікап розділить із спорідненим кросовером не лише стиль, а й ключові елементи платформи – обидві моделі будуть побудовані на основі посиленої архітектури RMR, яка є модифікацією популярного шасі CMF-B. Боковини пікапа теж можуть наслідувати Boreal, а от задня частина точно отримає власний характерний дизайн, адже формат вантажної платформи диктує свої вимоги.

Цікаво, що на аргентинському заводі Renault вже розпочали складання тестових прототипів Niagara. Щотижня там збирають по кілька таких машин, які згодом пройдуть випробування на дорогах Бразилії. Технічні характеристики серійної версії поки тримають у секреті, але відомо, що кросовер Boreal використовує 1,3-літровий турбомотор, а пізніше отримає і гібридну силову установку з повним приводом. Цілком можливо, що пікап успадкує подібну конфігурацію, поєднуючи економічність і прохідність, що особливо важливо для ринків Південної Америки. Прем’єра серійного Niagara очікується у 2026 році, і він має стати серйозним гравцем серед практичних позашляхових пікапів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Renault

Останні записи

Нічна їзда і дощ: як бруд усередині авто погіршує видимість

Іноді буває так, що навіть після ретельного миття автомобіля й сяючих фар дорога все одно…

17.07.2025

Нова BMW 5 серія наближається до стилю Neue Klasse (ФОТО)

Нинішнє восьме покоління BMW 5 серії було презентоване менше двох років тому, проте баварський бренд…

17.07.2025

Названо 7 машин, на яких можна комфортно подолати тисячу кілометрів

Є автомобілі, які вже через пару сотень кілометрів змушують мріяти про зупинку, а є ті,…

17.07.2025

Коли поліція може обмежитись усним зауваженням за порушення на дорозі

Кодекс України про адміністративні правопорушення не містить чіткого переліку малозначних порушень, однак практика показує, що…

17.07.2025

Топ-5 найпроблемніших авто за оцінками механіків та експертів

Перш ніж перейти до списку, варто розібратися, звідки він взявся. Механіки - це люди, які…

17.07.2025

Чому електрокари BMW втрачають вартість швидше за бензинові аналоги

Електромобілі часто вважають більш вигідними в експлуатації, проте є один важливий аспект, про який зазвичай…

17.07.2025