Перш ніж перейти до списку, варто розібратися, звідки він взявся. Механіки – це люди, які бачать автомобілі зсередини, як хірурги. Вони знають, які моделі змушують їх ночувати в сервісі, а які майже ніколи не підводять. Наш рейтинг базується на реальних даних із досліджень JD Power, Consumer Reports, TÜV, ADAC, а також на відгуках власників і майстрів автосервісів. Ми врахували кількість поломок на 100 авто (PP100), частоту звернень до сервісу та типові проблеми. Головне – я постараюся пояснити це просто, навіть новачку, і додам кілька життєвих історій, щоб було цікавіше.
Почнемо з Fiat 500L – маленький, але дуже проблемний автомобіль. Його власники часто скаржаться на електроніку: глюки мультимедіа, клімат-контролю і навіть системи запалювання. Автоматична коробка 2018-2022 років – слабке місце, а підвіска швидко зношується. PP100 тут близько 250 – це дуже багато. З плюсів – симпатичний дизайн і просторий салон, але машина славиться ненадійністю.
Renault Logan або Dacia Logan – популярні бюджетні моделі, які у сервісах не рідкість. Причина – низька якість збірки і електрика, що часто відмовляє. Підвіска зношуються вже після 30-40 тисяч кілометрів. PP100 – близько 230. Плюси – доступна ціна і простота ремонту, але якщо хочете менше проблем – краще пошукати щось інше.
Jeep Cherokee має репутацію брутального позашляховика, але проблеми з 9-ступінчастим автоматом та електронікою відлякують багатьох. Двигуни схильні до перегріву і високого споживання масла. PP100 – приблизно 240, що для преміум-класу – провал. З плюсів – хороші позашляхові якості.
Chevrolet Cruze колись був популярним, але зараз часті проблеми з двигунами, електронікою і якістю збірки роблять його частим гостем у сервісі. PP100 близько 220. З плюсів – доступність на вторинному ринку і динаміка.
Dacia Duster вважають “народним кросовером”, але підвіска, електрика і коробка передач часто підводять. PP100 близько 225. Переваги – низька ціна і прохідність.
Чому у списку так багато бюджетних авто? Виробники економлять на матеріалах та комплектуючих, щоб знизити ціну. Але навіть преміальні марки не застраховані від проблем через складну електроніку та нові технології.
Щоб уникнути таких проблем, вивчайте рейтинги, перевіряйте історію авто і не женіться за дешевизною. Краще трохи переплатити за надійність, ніж потім витрачати час і гроші на ремонт.
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Журналісти авторитетного автомобільного порталу What Car провели масштабне дослідження серед власників кросоверів, щоб визначити, які…
Leave a Comment