Акумулятор — невід’ємна частина автомобіля, завдяки якій він може запускатися. Однак часто трапляється, що потрібно зняти його для заміни або просто щоб зачистити контакти, які з часом окислюються. У цьому випадку у багатьох виникає питання, яку клему потрібно знімати першою.
Так, при відключенні акумуляторної батареї, навіть у випадку, якщо все зробити правильно, неминуче збиваються налаштування мультимедійної системи. У деяких авто це впливає також на годинник та інші елементи, що живляться від АКБ. Однак при неправильному відключенні є ризик, що пошкодиться електроніка і доведеться проводити дорогий ремонт. У машинах преміум-класу, наприклад, Audi і BMW, спроба зняти АКБ взагалі сприймається, як втручання для проникнення і викрадення, через що часто блокується блок управління двигуном. А тут вже без фахівців не обійтися.
Починати потрібно з клеми під знаком «-». Справа в тому, що викрутки, виконані з металу, проводять електричний струм. Якщо випадково торкнутися ними кузова, може статися коротке замикання і навіть поломка ЕБУ. Після зняття можна встановити заглушку на клему, а потім відкрутити плюсову.
Встановлення АКБ проводиться в зворотному порядку — спочатку підключається «+», а потім вже «-». Тоді можна безпечно встановити АКБ без наслідків. Після запуску двигуна слід не забувати відновити налаштування розважальної системи, щоб не відволікатися на це, перебуваючи за кермом.
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…
Leave a Comment