Згідно з дослідженням LendingTree, яке базується на даних страхових котирувань за 2024 рік у 50 найбільших містах США, водії BMW виявилися на вершині рейтингу за кількістю випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп’яніння. Їхній показник становить 3,09 випадків на 1000 водіїв, що є найвищим серед усіх марок. Трохи позаду опинилися власники автомобілів Ram із показником 3,00, а також Acura – 2,69, Audi і Volvo – по 2,42 випадки на 1000 водіїв.
Найнижчі показники зафіксовані у водіїв Mercury – 0,86 випадків на 1000 осіб, але цей бренд вже давно знятий з виробництва, що може вплинути на точність статистики. Серед більш актуальних марок із найменшим рівнем нетверезого водіння виявилися Land Rover і Lincoln, у яких по 1,16 випадку на 1000 водіїв. Це свідчить, що кількість нетверезих водіїв може значною мірою залежати не лише від моделі авто, а й від специфіки користувачів цих брендів.
Щодо географії, найвищий рівень водіїв у стані сп’яніння зафіксовано в місті Омаха, штат Небраска, де показник сягає 4,48 випадків на 1000 водіїв. У топі також опинилися декілька міст Каліфорнії, зокрема Сан-Хосе, Сакраменто, Фресно, а також Вірджинія-Біч. Ці дані допомагають краще зрозуміти, де проблема нетверезого водіння найбільш актуальна і на які групи водіїв варто звернути увагу при розробці профілактичних заходів.
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…
Leave a Comment