Mercedes відмовляється від 4-циліндрових двигунів

Час читання: < 1 хв.
0
Mercedes відмовляється від 4-циліндрових двигунів

Двигун М139 показали ще у 2019 році – його одразу називали найкращим у своєму класі. Спочатку цей мотор створили для компактних “заряджених” моделей AMG, таких як A-Class, CLA та GLA. Пізніше його почали ставити і на більші моделі – C-Class, SL, GLC і навіть GT. Та ідея масштабувати цей мотор для дорогих авто не виправдала себе.

Вже на початку цього року стало зрозуміло, що попиту на такі версії не буде. Покупці скаржилися на “невиразний” звук, важкі гібридні системи і те, що максимальна потужність була доступна тільки при повністю зарядженій батареї. Шанувальники Mercedes-AMG хочуть драйву та яскравого характеру авто, а не економії CO₂. Люди, які платять великі гроші за AMG, роблять це не заради екології.

Для тих, кому важлива екологія, Mercedes-AMG готує мінімум два нових електрокари – ліфтбек і кросовер на платформі AMG.EA. Концепт ліфтбека – Mercedes-AMG GT XX – вже показали. Тоді ж представник бренду підтвердив: з мотором М139 вони прощаються остаточно. Попри те, що сам двигун дуже хороший, ринок його не оцінив.

Реклама

Щоб не втратити прихильників, Mercedes-AMG робить ставку на інші двигуни. Майбутні бензинові моделі отримають рядну “шістку” або новий V8 з плоским колінвалом. Обидва мотори матимуть гібридну допомогу, але збережуть потужний звук, якого хочуть фанати AMG. Водночас A-Class більше не випускатимуть, тож і тримати М139 немає сенсу. Він залишиться у виробництві ще близько двох років, зокрема для Lotus Emira, але під суворі норми Euro 7 його більше адаптувати не будуть.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!