Авто

Названо 5 уживаних автомобілів з роботом, які краще не брати

Роботизовані коробки передач часто вважаються динамічнішими за класичні “автомати” – вони забезпечують швидке прискорення та мінімальні втрати потужності. У багатьох випадках їхній ресурс цілком прийнятний. Але є і невдалі реалізації, яких краще уникати, особливо якщо йдеться про вживані авто. Щоб допомогти вам не помилитися з вибором, пропонуємо перелік із п’яти моделей, у яких роботизовані трансмісії виявилися найбільш проблемними.

Peugeot 107

Компактний міський хетчбек, що випускався у трьох- та п’ятидверному виконанні. Попри стильний зовнішній вигляд, маневреність і доступну ціну, на вторинному ринку його варто обирати з обережністю. Особливо – у версіях із роботизованою КПП.

Ресурс такої коробки зазвичай не перевищує 150 тис. км, а ще раніше можуть виникнути проблеми зі зчепленням, актуаторами або механізмом перемикання передач. Надійнішою альтернативою стане модифікація з “механікою”.

Opel Astra

Astra й досі має попит серед тих, хто шукає доступне, добре оснащене авто з вибором кузовів – седан, хетчбек чи універсал. Але варіанти з “роботом” краще оминати.

Передачі перемикаються ривками, часто виходить з ладу зчеплення або блок керування трансмісією. Ремонт коштує дорого, а до того ж не рідкість – проблеми з проводкою. Тому краще зупинити вибір на версіях з МКПП або класичним “автоматом”.

Volkswagen Passat (до 2013 року)

Навіть старі Passat залишаються популярними завдяки комфорту, безпеці та непоганій динаміці. Але версії з роботизованою коробкою, особливо до 2013 року випуску, часто доставляють клопоту.

Найчастіше виходить з ладу мехатронік і зчеплення. Хоча багато сервісів уже мають досвід ремонту таких агрегатів, краще обрати авто з іншим типом трансмісії або більш свіжого року випуску.

Ford Focus III

Це стосується як дорестайлінгових, так і оновлених версій. Focus залишається одним із найпопулярніших автомобілів на вторинному ринку завдяки привабливому дизайну, гарному оснащенню і широкому вибору кузовів. Але модифікації з “роботом” можуть добряче зіпсувати враження.

Найчастіші проблеми – передчасний знос зчеплення та вижимного підшипника. Більш серйозна і дорога несправність – вихід з ладу модуля управління трансмісією. Щоб уникнути зайвих витрат, краще шукати авто з “механікою” або класичним “автоматом”.

Skoda Octavia (з 2004 до 2013 рік)

Роботизована коробка на Шкода Октавія, особливо DSG, має свої особливості, як позитивні, так і негативні. З плюсів можна відзначити швидке перемикання передач та економічність. Мінуси включають можливі проблеми з надійністю, особливо у старіших моделей, і необхідність дорожчого обслуговування.

При купівлі уживаної Skoda Octavia з роботизованою коробкою, важливо враховувати рік випуску, пробіг та умови експлуатації, щоб оцінити стан коробки.

Інші моделі з ненадійними роботами

Такі трансмісії зустрічаються і в багатьох інших авто: Skoda Fabia, Ford EcoSport, Opel Corsa, Toyota Corolla та інших. Якщо не хочете ризикувати та витрачатися на ремонт, краще уникати варіантів із роботизованими коробками, обираючи надійніші версії.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому сучасний бензин А-95 шкодить двигуну

Багато власників сучасних автомобілів, особливо з турбованими двигунами, переконані, що бензин із октановим числом 95…

07.10.2025

Як правильно зберігати шини між сезонами: поради експерта

Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…

07.10.2025

Чому своєчасна заміна масла рятує двигун від серйозних проблем

Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…

07.10.2025

Що варто знати про Kia Sorento: переваги та поширені проблеми

Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…

07.10.2025

Mercedes припиняє випуск свого бюджетного електрокара EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…

07.10.2025

Volvo готує третє покоління XC90 з гібридною батареєю 40 кВт·год

Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…

07.10.2025