Авто

ТОП-5 надійних кросоверів, які служать роками без поломок

Серед кросоверів також є справжні довгожителі — моделі, двигуни яких без капремонту здатні проходити сотні тисяч кілометрів. Одним із таких прикладів є Nissan X-Trail першого та другого поколінь із бензиновими моторами об’ємом 2.0 та 2.5 літра. Завдяки простій конструкції, відсутності турбіни й електроніки, а також чавунному блоку циліндрів у версії 2.5, ці двигуни можуть проїхати понад 500 000 км — головне, не забувати вчасно міняти масло і ремінь ГРМ.

Ще один приклад довговічності — Mazda CX-5 із 2.0-літровим атмосферним мотором SkyActiv-G. Завдяки інженерному підходу до охолодження і спрощеній конструкції головки блоку циліндрів, цей двигун поєднує помірну витрату пального з ресурсом понад 400 000 км. Важливо лише використовувати якісну олію (наприклад, 0W-20) та оновлювати ланцюг ГРМ приблизно кожні 150 000 км.

Mitsubishi Outlander із мотором 2.4 MIVEC (серія 4B12) зарекомендував себе як надійний і невибагливий агрегат. Навіть після 300 000 км пробігу двигун, як правило, не потребує серйозного втручання, якщо регулярно міняти оливу, контролювати стан гідрокомпенсаторів і слідкувати за системою охолодження. Алюмінієвий блок посилено чавунними гільзами, що значно подовжує термін служби поршневої групи.

До переліку надійних і витривалих моделей також входить Lexus RX 350 із 3.5-літровим V6 двигуном серії 2GR-FE. Цей мотор має ланцюговий привід ГРМ із ресурсом до 250 000 км, позбавлений турбіни й відзначається м’якою роботою. Водночас він доволі вимогливий до якості пального — краще заправлятися бензином не нижче АІ-95.

Toyota RAV4 з мотором 2.4 серії 2AZ-FE також відома своєю витривалістю. Хоча після 200 000 км двигун може “поїдати” до літра оливи на 1000 км і мати проблеми з прокладкою ГБЦ, своєчасний ремонт дає змогу подолати понад 400 000 км. Ці силові агрегати добре показали себе на моделях 2005–2012 років випуску.

Що об’єднує ці довговічні кросовери? Передусім — атмосферні двигуни, які не мають турбін і складної електроніки. Простота конструкції, мінімум датчиків, надійні матеріали (зокрема чавунні гільзи та ковані деталі) забезпечують високу надійність. Але навіть “вічні” мотори потребують регулярного обслуговування. Наприклад, у Nissan X-Trail важливо вчасно змінювати ремінь ГРМ кожні 90 000 км, а в Toyota RAV4 — контролювати стан ланцюга після 200 000 км. Дотримання регламенту — ключ до довгого життя будь-якого двигуна.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Як правильно обслуговувати дверні механізми авто взимку

Коли двері автомобіля починають скрипіти, заклинювати або примерзати, це сигнал про необхідність ревізії механізмів. Особливо…

27.10.2025

Peugeot 408 після рестайлінгу отримає агресивніший дизайн

Французький бренд Peugeot представив свій кросовер-ліфтбек 408 трохи більше трьох років тому, і тепер модель…

27.10.2025

Названо 3 причини відмовитися від шипованих шин на користь «липучки»

Зима завжди змушує замислитися над вибором правильної гуми. Питання на кшталт "що краще - шипи…

27.10.2025

Чи шкодить мотору тривале стояння на холостих обертах

Холостий хід двигуна - тема, яка викликає багато суперечок в інтернеті. Скільки можна стояти на…

27.10.2025

Експерти нагадали, які помилки водії роблять перед зимою

За словами експерта, водії нерідко забувають перевірити стан охолоджувальної рідини перед настанням холодів. З часом…

27.10.2025

Рендери показали, яким може бути Hyundai Tucson 2026 року

Кросовер Hyundai Tucson залишається однією з найпопулярніших моделей корейського автовиробника, проте компанія може ризикнути з…

27.10.2025