Баварська компанія опублікувала чергові фотографії з тестових випробувань прототипу нового електричного кросовера BMW iX3 2026 року. Офіційна презентація автомобіля має відбутися найближчим часом. Ймовірно, його покажуть на домашньому для BMW Мюнхенському автосалоні, який відкриється на початку осені. Але вже відомо, що кросовер вийде у двох різних кузовах.
Ці знімки вкотре показують, що кросоверу кардинально перероблять дизайн кузова. Баварська компанія відмовиться від використання звичної оптики, замінивши її на фари з вертикальними світлодіодними смужками. Автомобіль отримає декоративні вставки, що імітують форму абсолютно нової радіаторної решітки. Очікується, що передній бампер поповниться розвиненими повітрозабірниками. Китайські ЗМІ повідомляють, що для ринку КНР BMW підготує iX3 з подовженою колісною базою. Такий варіант кросовера дебютує у 2026 році.
Баварська новинка вийде на ринок із двома електродвигунами, встановленими спереду і ззаду. Їхня сукупна віддача становитиме близько 408 к.с. при тяговому моменті в 600 Н*м. На прискорення до 100 км/год кросовер витрачатиме близько 4,6 секунди. BMW iX3 оснастять новим типом акумулятора з більшою щільністю енергії, що забезпечить швидку зарядку і завидний запас ходу. Повні характеристики баварської моделі поки що не розкривають.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment