У короткого Kia Sportage тепер вертикальні блоки фар, інші радіаторна решітка і бампери, а задні ліхтарі обзавелися новою діодною “начинкою”. Змінено і дизайн дисків: у Європі моделі призначені 17-, 18- або 19-дюймові колеса. Позашляхова версія, доступна в інших регіонах, у Старому Світі так і не з’явилася. Зате в строю залишився “оспортивлений” варіант GT-Line з трохи більш агресивним обвісом.
Після рестайлінгу європейський Kia Sportage злегка підріс: довжина паркетника становить 4 540 мм проти 4 515 мм у попередника. Колісна база – колишні 2 680 мм. Для порівняння, довжина оновленого кросовера для Кореї – 4 685 мм, відстань між осями – 2 755 мм.
Як і довгий Sportage, євроверсія зберегла вигнуте табло в салоні, але приладовий екран і сама мультимедіа – нові. До того ж вони поміщені в інший корпус. Короткий паркетник також отримав нове двоспицеве кермо (було триспицеве), модернізовану передню панель. Центральний тунель позбувся “рояльного лаку” – він тепер зроблений з матового пластику. У списку обладнання заявлені новий проекційний дисплей, бездротова зарядка для смартфона і безліч водійських асистентів.
Згідно із загальноєвропейським прес-офісом Kia, найдоступніший “м’якогібридний” Sportage так само має бензинову турбочетвірку 1.6 T-GDI (150 або 180 к. с.) з 48-вольтовим стартер-генератором. Такому паркетнику покладені шестиступінчаста механіка або семиступінчастий “робот”, передній або повний привід.
Повноцінні гібриди HEV (без можливості зарядки від електромережі) і PHEV з установками на основі того самого 1.6 T-GDI стали потужнішими: сумарна віддача першої модифікації становить 239 к.с., другої – 288 к.с. (було 215 і 245 к.с. відповідно). Версії HEV і PHEV мають шестиступінчастий “автомат” і теж бувають як з переднім, так і з повним приводом. Цікаво, що в деяких країнах залишили турбодизель, хоча в рідній Кореї мотора на “важкому” паливі більше немає (там був 2.0 CRDi). Європейський же дизельний паркетник являє собою передньопривідний “м’який” гібрид з 1.6 CRDi (136 к.с.), який працює в парі з 6МТ або 7DCT.
Поставки оновлених коротких кросоверів Kia Sportage в Європу очікуються в третьому кварталі поточного року.
Користування покажчиками поворотів - це не формальність, а важливий елемент безпечного водіння. Кожен водій зобов'язаний…
Моторне масло - це не просто витратний матеріал, а дуже важлива рідина для стабільної роботи…
Кілька років тому Audi слідом за Volkswagen та іншими великими виробниками оголосила про плани щодо…
Більшість водіїв вважають, що літня спека шкодить лише лакофарбовому покриттю та шинам, проте насправді негативний…
Серед багатьох водіїв досі поширений міф, що високооктановий бензин - А-98 або А-100 - здатен…
Дизельні кросовери - це не просто економічні автомобілі, а справжні "довгожителі", здатні витримати сотні тисяч…
Leave a Comment