У короткого Kia Sportage тепер вертикальні блоки фар, інші радіаторна решітка і бампери, а задні ліхтарі обзавелися новою діодною “начинкою”. Змінено і дизайн дисків: у Європі моделі призначені 17-, 18- або 19-дюймові колеса. Позашляхова версія, доступна в інших регіонах, у Старому Світі так і не з’явилася. Зате в строю залишився “оспортивлений” варіант GT-Line з трохи більш агресивним обвісом.
Після рестайлінгу європейський Kia Sportage злегка підріс: довжина паркетника становить 4 540 мм проти 4 515 мм у попередника. Колісна база – колишні 2 680 мм. Для порівняння, довжина оновленого кросовера для Кореї – 4 685 мм, відстань між осями – 2 755 мм.
Як і довгий Sportage, євроверсія зберегла вигнуте табло в салоні, але приладовий екран і сама мультимедіа – нові. До того ж вони поміщені в інший корпус. Короткий паркетник також отримав нове двоспицеве кермо (було триспицеве), модернізовану передню панель. Центральний тунель позбувся “рояльного лаку” – він тепер зроблений з матового пластику. У списку обладнання заявлені новий проекційний дисплей, бездротова зарядка для смартфона і безліч водійських асистентів.
Згідно із загальноєвропейським прес-офісом Kia, найдоступніший “м’якогібридний” Sportage так само має бензинову турбочетвірку 1.6 T-GDI (150 або 180 к. с.) з 48-вольтовим стартер-генератором. Такому паркетнику покладені шестиступінчаста механіка або семиступінчастий “робот”, передній або повний привід.
Повноцінні гібриди HEV (без можливості зарядки від електромережі) і PHEV з установками на основі того самого 1.6 T-GDI стали потужнішими: сумарна віддача першої модифікації становить 239 к.с., другої – 288 к.с. (було 215 і 245 к.с. відповідно). Версії HEV і PHEV мають шестиступінчастий “автомат” і теж бувають як з переднім, так і з повним приводом. Цікаво, що в деяких країнах залишили турбодизель, хоча в рідній Кореї мотора на “важкому” паливі більше немає (там був 2.0 CRDi). Європейський же дизельний паркетник являє собою передньопривідний “м’який” гібрид з 1.6 CRDi (136 к.с.), який працює в парі з 6МТ або 7DCT.
Поставки оновлених коротких кросоверів Kia Sportage в Європу очікуються в третьому кварталі поточного року.
У сегменті розкішних позашляховиків може з'явитися новий гравець. За даними автомобільних видань, Audi працює над…
На дорозі ситуація може змінюватися миттєво: від випадкових обставин до помилок водія. У умовах підвищеного…
На пресконференції Super Taikyu 2025 на автодромі Фудзі на початку року Subaru анонсувала новий продуктивний…
У сегменті преміальних седанів D-класу розгортається справжня боротьба. Audi A5 зробила помітний ривок уперед, кидаючи…
В Україні стрімко падає інтерес до машин із дизельними двигунами. За даними асоціації "Укравтопром", у…
Tesla розглядає можливість повернення до проєкту компактного електромобіля, який раніше був скасований у 2024 році.…
Leave a Comment