Автоексперт пояснив, коли все ж варто прогрівати двигун влітку

Час читання: < 1 хв.
0
Автоексперт пояснив, коли все ж варто прогрівати двигун влітку

З настанням тепла багато водіїв знову ставлять собі традиційне запитання: чи потрібно прогрівати двигун у літній період? Особливо це цікавить власників авто з пробігом, турбованими двигунами, а також прихильників “старої школи”.

За словами експерта, навіть улітку запуск двигуна супроводжується звичними процесами: починає циркулювати мастило, поступово нагріваються деталі, а електроніка працює за “холодною” паливною картою. Водночас тепле повітря і незагусле мастило значно полегшують стартові умови для мотора.

У спекотну пору року достатньо 20-30 секунд роботи на холостих обертах (для авто з автоматичною коробкою – трохи більше), аби стабілізувався тиск оливи і адаптувався блок управління. Після цього можна рушати – без зайвого простою.

Реклама

Навпаки, затяжний холостий прогрів влітку – шкідлива звичка. Експерт називає кілька причин:

  • витрата пального зростає (за 5-10 хвилин витрачається до 0,5 літра бензину);
  • свічки запалювання швидше забруднюються через збагачену суміш;
  • пальне може потрапляти в оливу, розріджуючи її;
  • можливий перегрів через погану вентиляцію підкапотного простору, особливо в машинах із забрудненим радіатором.

Оптимальний порядок дій для літа виглядає так:

  1. Запустити двигун.
  2. Зачекати 20-30 секунд.
  3. Почати рух, уникаючи високих обертів.
  4. До повного прогріву не перевищувати 2500-3000 об/хв.

Втім, є винятки. Якщо авто має турбодвигун, великий пробіг, довго не використовувалося або провело ніч у тіні й двигун повністю охолов – йому можна дати трохи більше часу на прогрів. Але не більше однієї хвилини.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!